Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Fırından Yeni Çıkmış Mim Aşı

Fırından Yeni Çıkmış Mim Aşı
 

Akşam Güneşin'den sevgilerle...


Biliyorum, mim oyunu; bir rüzgar gibi esti, geçti blogtan. Şimdi bu yazıyı okuyunca; "oooo, sen hala orda mısın?" diyecekler olacaktır elbette. Olsun, varsın desinler; banane, bana da sıra şimdi geldi işte. Yazmak; kocaman, büyülü bir eylem... O kadar benim dışımda ki. Kendimi kapıp, koyuverdiğim bir yazma tutkum yok öyle. Benimkisi sadece; 2 yumurta, 3 fincan şeker nevinden 2 a, 3 b ile ortaya karışık bir şeyler çıkarmak. Ondan, bundan aldığım tarifleri ya da keskin zekam, üstün maharetimle :)) bulup ortaya çıkardığım özellerimi, kimi zaman yüzümün akı ile kimi zaman mutfağımın karası ile; yaptığım yemekleri, pastaları... büyük ve önemli bir iş gibi, fotoğraflayıp, yazıya dökerek MB' de açtığım sayfamda amme hizmetine : )) sunmak. Bütün derdim bu, inanın yok bundan gayrısı. Ha, bu amme hizmetine son zamanlarda biraz ara vermek durumunda kaldım, biliyorsunuz ; "zaman , kriz zamanı" . O herkesin işinden, evinden, mutfağından geçen kriz bizi de es geçmedi elbet, tıpkı şu mim rüzgarı gibi : ) Hadi gelin, şimdi tam da krize uygun, mutfakta ne varsa, onlarla güzel bir aş yapalım hep birlikte!

Fırından Yeni çıkmış Mim Aşı

1 adet fırın kabı ( MB, markası ve büyüklüğüyle bu aş için en ideal olanı )
1 adet dost taaa Amerika' dan (hani adı Bechwarmer ' mi ne ? Ondan işte )
Çokça da başka dostlar; okuyanlar, yorum yazanlar
Çokça da sevgi, ilgi, dedikodu, hır, gür...
Bir tutam mim tozu

Hepsini karıştırıp, harmanlayalım. MB fırın kabını yağlayıp, harmanladıklarımızı kaba boşaltalım. Gönül fırınında 180 derecede pişirip, dumanı üzerinde sıcak sıcak servis yapalım. Umarım beğenmişsinizdir. Afiyet olsun.

Sevgili Benchwarmer, beni mimlediğin için tekrar teşekkür ederim.
 
Toplam blog
: 78
: 2343
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Unlarla uğraşmayı seviyorum; unutturuyor bana üzüldüğüm şeyleri. Mutfak aşkımın en kötü tarafı, işim..