Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '07

 
Kategori
Emlak
 

Fırsatları yaratmak elimizde

Fırsatları yaratmak elimizde
 

Microsoft'un bir reklam afişinden alınmıştır...


Asansörle 5 katı çıkmak ne kadar sürer?

Dün apartmanıma biriyle girdim. Aynı asansörü beklemeye başladık. Merhaba dedim. Oda cevap verdi. Konuşmamız asansörde de devam etti. 5. katta asansörden ayrılırken bir sonraki gün için Çengelköy’deki binasının ekspertizi için randevulaştık.

Geçen hafta içinde bir arkadaşımla Acıbadem’deki Çanak Kebapçısında öğle yemeği yiyip, sohbet ediyorduk. Çok kaliteli yemekler yapan bir yerdir. Yolunuz açken Acıbademe düşerse mutlaka uğrayın. Bir ara arka masadaki sohbete kulak misafiri oldum. Konu gayrimenkuldü. Arkamı döndüm, “Merhaba bende gayrimenkul işiyle uğraşıyorum” diyip iki dakikada kartvizitlerimi verdim.

Sonuç mu? Kimse aramadı…

Geçen sene bir portföyüme servis vermiş ofisime geri dönerken yukarı bakarak bir şeyler okumaya çalışan bir çift gözüme ilişti. Yanlarına yaklaşıp daire hakkında biraz bilgi verdim. 10 gün sonra başka bir dairenin kontratını imzalamak için ofisime geldiler.

Radarlarımız hep açık olmalı. Karşımıza çıkan fırsatları hemen değerlendirmeye almalıyız. Bu fırsatlar bir daha karşımıza gelmezler. Bunun içinde ÖZGÜVEN’e ihtiyacımız var. İkisi bir araya gelince irtibat yaratmak çok kolay oluyor.

Fırsat yaratmakta, onları değerlendirmekte bizim elimizde…

Radarlarımız hep açık olsun...

 
Toplam blog
: 15
: 4454
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

1978 yılının 30 Ekim'inde İzmirde dünyaya geldim. Annem ile Babam, Eczacılık Fakültesinde okurlarken..