Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Fırtına, göz yaşı

Bir fırtınadır koptu bugün gözlerimde.
Islak ıslak oldu yanaklarım..
Her anı da bir kez daha hıçıkırıklarım duyuldu yüreğimde..

Sen gelince aklıma gözlerimde yaşlar
Uzaklara dalar oldum artık
Seni hatırlayınca yüreğim,
Yangın yeri oluyor bedenim
Ilık ılık terliyorum
Cümlelerim anlamsızlaşıyor
Gözlerim büyüyor
Ve yine ağlıyorum..

Anladım yaramıyorsun bana
Ama olmuyor
Tüm hatalarımın sebebi de olsan
Tüm sıkıntılarımda başrolde oynasan..
Sen benim diğer yarımsın..
Canımdan can
Parçamdan parçasın..
Ne gidebilirim senden
Ne de sana koşabilirim
Böyle iki yarım
Ama asla bir bütün olmayacak
İki ayrı yürek olarak kalırız her seferinde..
Her seferinde aynı atsa da yüreklerimiz..

Yusuf Sezgin AYBEY
 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..