Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '19

 
Kategori
Deneme
 

Fırtına Tanrısı Gülmez

 
 
İyi ve doğru şeyler yapmak yetmiyor gülümseyen bir yüzünüz de olacakmış. Gülmek gülümsemek yapı meselesi değil mi, öyle herkes istediği zaman güler kahkaha atar tebessüm eder mi?
 
Davranışlara müdahale etmek yanlış, kendiliğinden güler gülümserse ne ala.
O zaman da suratsız diyorlar, sensin suratsız!
 
Benim gülmeyen normal halimden de mutlu olmalısınız, ben benim normal halimden mutluyum çünkü.
 
Gülen bir yüz hayatın gereği olamaz bazıları güler bazıları gülmez, gülmeyenler katil filan mı, bırakın herkes istediği gibi davransın.
 
Gülmeyen yüzlerin baskı altına alındığını görüyorum. Asık suratlı bile denemez,  o yapıda insanlar olabilir. Bir de durgun olursan neyin var diyorlar. Bir şeyim yok yapım bu.
 
Güler yüzlü ne demek ya, ben kendimi olduğumdan farklı göstermek için zorlayamam. Bu nedenle kendisine yüklenilen kimsenin ters cevap verme hakkı vardır. 
 
Ha tercih nedeni olabilir... 
 
“Yerinde ciddi yerinde...”  Öyle bir şey yok, ciddiysem ciddiyimdir değilsem değilimdir.
 
Yani insanlar niye böyle diye suçlanıyorlar, öyle yaratılmışlar!
 
Mesele gülünecek bir şey varsa gülünür, insanın her anı bir ana uymaz meselesi değil.  Karakterine uygun davrandığı sürece gülmüyor asık suratlı falan diyerek kimseyi suçlayamayız.
 
Gülen güler, ağlayan ağlar, surat asan surat asar....
 
 
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..