Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '14

 
Kategori
TV Programları
 

Firuze / 5 Bölümde bitti, yapımcısı niye sahip çıkmadı!

Firuze / 5 Bölümde bitti, yapımcısı niye sahip çıkmadı!
 

Firuze dizisi, Show Tv.de beş bölüm yayınlandı. 4.cü bölümü yayınlandıktan sonra reyting alamaması nedeniyle yayından kaldırıldığı twitter’ dan duyuruldu. Daha sonra 7 Ocak Salı akşamı sessiz sedasız 5. bölümü de yayınlandı. (Bu bölüm önceden çekildiği için, elde stoktu.)  6.Bölüm fragmanını internette gördüm 14 Ocak akşamı yayınlanacak diye.  Ama Show Tv. de o akşam yayınlanmadı. Bu seyirciye yapılan saygısızlığın daniskasıdır.
 
Aslında Firuze dizisi çok sevilmişti. Bu dizi ile yazdığım beş blog yazısını toplam neredeyse 100 bin kişi okudu. Sevilmese bu kadar okunur muydu? Dizinin devam etmesiyle ilgili, çok da mail aldım. Herkes yazık oldu diyor, yayıncı kuruluş Show Tv.i  suçluyordu.
 
Her nedense yapımcıdan bir ses çıkmadı, açıklama gelmedi. Başka bir kalana geçebilirdi. Diziler kanallar arasında transfer ediliyor nasıl olsa. Ben bu yapıma emek veren Mahsun Kırmızıgül’den bir açıklama beklerdim. Ya da yapımcısı Murat Tokat bir açıklama yapabilirdi. Onlardan da bir ses çıkmadı.
 
Hala, beş bölümü izleyip, tadı damaklarında kalan izleyiciler beklenti içinde. Bazı kanallarda ne saçma sapan diziler görüyoruz, hala devam ediyorlar. Her şey reyting değildir.
 
Ben buradan tüm Firuze seven izleyiciler adına Yapımcı Boyut Film yetkililerine sesleniyorum. Murat Tokat’a ve Mahsun Kırmızıgül’e sesleniyorum.
 
Lütfen kendinize yeni bir yayıncı kuruluş bulun ve dizinin devamını çekin.
 
Ya da kesin bir açıklama yapın ki izleyici beklenti içinde olmasın. Beş bölüm çekilip, dizinin ucu açık bırakılamaz, bir bölüm daha çek adını da final koy. Olayları bağla, koy noktayı. Hani hep Türk filmlerinin bitiminde yazar ya.
 
S O N.  
 
Saygılar ve sevgiler.
 
Abdurrahman Balcılar
 
Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar
 
Mail : ab.balcilar@hotmail.com
 
Blog: milliyet.com.tr/cansever
  
 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..