Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '12

 
Kategori
Magazin
 

Firuze – Cansu Dere

Firuze – Cansu Dere
 

Muhteşem nefes aldı…

Muhteşem Yüzyıl muhteşemdi…

Cansu Dere diziye ilaç gibi gelmiş.

Bu sadece benim fikrim midir bilmiyorum!

Hep aynı yüzler, hep aynı entrikalar, hep aynı sohbetler ve kadınların arasında güçsüz kalan bir padişah! Üstelik Kanuni Sultan Süleyman bu padişah…

Ömrü savaşlarda geçmiş bir padişahın bu kadar haremin içinde olması, o günün koşullarında değil Padişah eşlere normal eşlere bile hesap sorulamazken, isyan edilemezken, Hürrem Sultan’ın isyanı, Padişahın söylediğini direk olarak yapmamaması!

Düşünün ki; gözlerine bakılmasına bile dayanılmazken!

Hürrem Sultana söz geçirtememesi ve kızkardeşinin ona hesap sorması kızı istedi diye daha önce verdiği kararları hiçe sayması! Düşündürücü.

Ben bir çok defalar görsel şölen tabi böyle olmalı demiştim ama Hürrem ve Mahidevran, bir de Hatice Sultan oyunları yavaşça sıkmaya başlamıştı…

Bir ilaç gibi geldi, İranlı Firuze…

Cansu Dere bana göre tam bir İranlı Firuze gibi.

Çok yakıştırdım role ve çok başarılı buldum. Gözleri ile bir çok şeyi ifade edibildi. Muhteşem bir vücuda sahip olan Cansu Dere kıyafetleri ile de gözlere bayram ettirdi, nefesleri kesti…

Dans ederken kırmızılı giysi ve Halvete gideken giydiği beyazlı elbise…

Kimlerin imzalarını taşıyorsa ellerine sağlık…

Tekrarlıyorum. Muhakkak ki bu görsel bir gösteri ama neticede dünyanın en büyük imparatorlarından birinin hayatı…

Çok önemli bir şeyi yazmadan geçmeyeceğim. Her zaman söylediğim gibi Halit Ergenç’in bazen gerçek Kanuni olduğunu düşünüyorum. Bana göre o kadar rolünün içinde ki… Dün akşam okuduğu şiir ve Firuze’ye bakışları muhteşemdi…

O büyük bir oyuncu…

Bence dizi dün akşamki bölümünde soluk aldı…

İnşallah nefessiz kalmaz…

Nazan Şara Şatana

http://www.facebook.com/nazansara.satana.5

http:// https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....