Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Fısıldayan nefese bıraktı

Fısıldayan nefese bıraktı
 

resim: internet.


Soluduğun dumanlı hava yerini, ruhuna fısıldayan nefese bıraktı ! İstediğin, uzakta gezinen bir kalbin yanına sokulmasıyla oluştu. Hiç sanmazken nerde ne olacağının zihninde şekilleneceğini, çıkagelen öptüğün ve sevince dönüşen anlar içinde hareket ediyor.

Şimdi sıcaklık etrafını sararken, dünya değişmeye yüz tutmuş, yeniden dönerken sessiz, kalp yeni akışı kabulleniyor.

Konuş, anlat içindeki ateşin yangına dönüşünü ! Sesinin ipeksi yumuşaklıkta benliğime dokunuşunu.. Unutma yenilenecek iklimin seninde, kabulün ellerinde..

Biliyorum, gitmek değil, kalmak aslolan.. Dudakların hayallerinin uşağı olmuş. Söylediklerin ateşten fısıltılar.. Durmaksızın var olur kaçamak anılar ve gelecek zamanlar..

Ulaştığın ben, senin içinde kök salacak bir kalp olacakken, sen rüzgarınla kendini getir şimdiki zamanda.. Of.. Bu kez kalbinde sarsıntı gelişiyor, hissettirirsin defalarca..

Geldim.. Bu sefer kaçmadım. Zaten istemedim.. Geldin, gitmeyecek gibisin.. Unuttuklarımı taşıyıp gelen bir rüzgar ol daima..

İstediğin bu olsa gerek. Yaşattığın hayalden öte, istenen bir sevgi gösterisi.

Hadi ! Yeniden sahiplen bu ruhu.. Gereken inanki bu ! Dalganınca deniz, korkma. Bildiğin getirecek beklenen umudu !

 
Toplam blog
: 155
: 175
Kayıt tarihi
: 02.03.12
 
 

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları, Halkla İlişkiler bö..