Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fıtık eden fıtık!

Fıtık eden fıtık!
 

alıntıdır


Mesleki hastalıklar arasındadır boyun fıtığı. Bir çoğunuz bilirsiniz muhasebeciler ve masa başa çalışanlar genelde sık karşılaşırlar bu durumla. Sanırım on iki senedir çalışmanın, muhasebeciliğin bir sembolü olarak belirdi benimde boynumda. Sol koluma vuran ağrılar artınca soluğu doktorda aldık tabii ki.

Aldık almasına da Pazartesi Gecesin’ne (dün geceye) MR günü vermesinler mi? Hem özel hastane hem de ancak pazartesi gecesine?

Şaşırdık tabii. Ne çok MR çektiren varmış, Allah herkese şifa versin.

Neyse kafamda bin bir düşünce ile gittik hastaneye. Son dakikaya kadar eşimi vazgeçirmek için türlü şebeklikler yapsam da anladım ki bu MR çekilecek!

Küçük bir simidi andırıyor girişi. O delikten geçip makinanın içine gireceğimi düşündükçe nefesim daraldı tabii.

Türlü sesler çıkarıp yarattığı gürültü kirliliğini saymıyorum bile. Tam bir eziyet!

Allah herkesin yardımcısı olsun. On iki dakika sonunda çıktım. Çekimi yapan bayan “son iki dakikayı bir daha çekebilir miyiz?” Demesin mi?

“çekemezsiniz canım” diyebildim sadece.

Çektirtmedim de.

Yeter! O kadar çekimde görsün ne varsa doktorda.

Çekim yapan kız “fıtıklar var” deyince şaşırmadım aslında. Beklediğim gibi.

Ama beni tıbbi durumdan daha çok hastalıkların psikolojik nedenleri meraklandırır. Hemen fıtığı araştırdım tabii.

Boyun fıtığı; bir meselenin sadece tek bir yönünü görmeyi, diğer fikirleri red etmeyi seçen insanlarda olurmuş. İnatçı, sabit fikirli!

Olumlaması da; “Meselelerin her yönünü esneklik ve kolaylıkla görebiliyorum. Güven içindeyim.” Olmalıymış.

Aklınızda bulunsun.

Yüzde yüz tedavi olmasa da belki işimize yarar. Bana gelince…

Vardır bir çok konuda inatlarım ve sabit fikirlerim. Maalesef bu yönlerimi de kabul edip iyileştirmeliyim.

Ne var ki buradan hareketlerimiz ve kişiliğimizin hastalıklarımıza da yön verdiğini düşünürsek, nelerde özellikle dikkat etmemiz gerektiğini de biliriz.

Sağlık dolu günler…

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..