Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Fitil

Fitil
 

Neden orada duruyorsun,

Gelsene senin için ayırdım,

Gözlerimin feri senin hadi al,

Sana tutsağım ışığım ziyamsın sen!

                 ****

Aşksa aşk kölelikse razıyım.

Dedim ya karar verdim, gel…

Kalbim de gönlümde senin al.

Sana tutsağım ışığım ziyamsın sen!

                ****

Hayat zor biliyorum korkma,

Sev'i denizi aşkla başaracağız.

Bir şey, tek bir şey istiyorum seni,

Sana tutsağım ışığım ziyamsın sen!

                ****

Pınarım arkana bakma bırak,

Gel sen çağla, ben yol olurum.

Can bulur lamba fitil sevince,

Sana tutsak kör fitilim, ziyamsın sen!

                  Adana/Seyhan

                   01/05/2016

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..