Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '09

 
Kategori
Ramazan
 

Fitre kime verilir?

Fitre kime verilir?
 

Bayram, fakir fukaranındır.

Zengine her gün bayram.
Dini bayramlar, fakir-fukara-garip- gurebanındır.

***
Deliye de her gün bayramdır.
Bendeniz cennetkuşu da deli olduğumdan, her gün bana bayramdır.
Kimi, Ramazan bayramı, kimi şeker bayramı der. Farketmez, bayram bayramdır.Küsler barışsın yeter.

**
Kocası emekli maaşıyla 4 ay önce memlekete gitmiş. Kadına 10 para göndermemiş.İki oğlundan da bir şey geleceği yok.

***

Bana, "fitre" sini soruyor.

Ben fitremi kime verdim dersiniz?

***

Bayramınız kutlu olsun. Malınız kadar zekatınız olsun.


***

M.C.Avus

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..