Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Teknoloji
 

Fiyat/Performans Oranı Harika Bir Ses Kaydedicisi

Fiyat/Performans Oranı Harika Bir Ses Kaydedicisi
 

Eğitim her yaştan insan için vazgeçilmez bir olgudur. Her ne kadar toplum olarak bilginin ve eğitimin önemini yeni yeni idrak etmeye başlasak da Eğitim-Öğretim hala olması gereken yerin oldukça gerisinde. Ben de her eğitimi bir adım daha ileriye gitmek ve bir sonraki gün bir öncekinde daha ileride olmak için aldığım eğitimlere çok değer verip onların ses kayıtlarını alırım.

Daha önce bu kayıt işini Sorell marka Mp3 çalarım ile yapardım. Bu cihazın aldığı sesleri doğrudan mp3' e çevirip saklama özelliği çok işime yaramıştı. Hafızası sadece 256MB olmasına rağmen pek çok uzun eğitimi bu minik cihazın belleğine sığdırmıştım.

Daha sonra aldığım Sandisk marka mp3 çalar ses kayıt özelliği anlamında tam bir hayal kırıklığı olmuştu. Gerek ses kayıtını wav formatlı kaydetmesi yüzünden kayıtların çok yer tutması ve gerekse sahip olduğu mikrofunun çok hassas olmaması yüzünden bu cihazdan beklediğim performansı maalesef alamadım.

Yakın zamanda aldığım önemli eğitimi kaçırmamak için bu sefer özellikle ses kaydetme işi için tasarlanmış bir cihaz almaya karar verdim. Bu konuda hemen karşıma bildik Sony ve Olympus marka çıktı. Bu markalar 200-300YTL fiyat aralığında, 64-512MB seviyesinde bir bellek ve gelişmiş ses kayıt özelliklerine sahip cihazlarıyla birer seçenek oluşturuyordu.

İnceleme devam ederken Piranha VoiceMaster R Typre cihazını buldum. Cihazın sahip olduğu şaşırtcı özellikler ve cazip fiyatı benim beklediklerimi fazlasıyla karşılıyor gibiydi.

-288 saate varan ses kayıt süresi,
-Mp3 veya wav formatta ses kaydı,
-Mp3 çalar olarak kullanılabilme,
-Normal telefondan ses kaydı yapabilme (Bir aparat yardımıyla telefona cihaza bağlanıyor),
-LineIn girişinden doğrudan başka bir ses cihazından kayıt,
-1GB yerleşik bellek ve SD kart ile bellek arttırma imkanı,
-Radyo,
-Dahili hoparlör,
-Hassas dahili mikrofon,
-Normal 2 adet AAA pil ile çalışma,
-...

Görüldüğü gibi özellikleri gerçekten etkileyici. Diğer etkileyici tarafı da 80-90YTL arasında değişen fiyatı. Bunlar oldukça güzel özellikler, hiç mi eksi yönleri yok derseniz:

* Küçük ve nispeten biraz sönük bir ekran (Pil ömrünü uzatmak için LCD ekrandan fedakarlık etmişler9,
*Tuşların yerleşimindan dolayı kullanması biraz zor.

Eee bu kadar kusur herkesda olur. Bunların dışında gerçekten aldığı paranın hakkını sonuna kadar veren sevimli bir cihaz. Son eğitimimde herkesin gözüne girmeyi başardı.

http://www.pratikev.com/fractalv33/pratikEv/pages/viewProduct.jsp?pTopCategoryId=3009&pCategoryId=3716&pBrandId=191028&&pInstanceId=587775


Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..