Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Fiyongu olan bi ayakkabı

0 değil de;

Herkes sevebildiği kadar yaşar ve sevildiği kadar anılırmış. Ne mutlu sevenlere ve sevilenlere…

O değil de;

Hergün giderken yolda bi kız çocuğu ayakkabısı görüyorum. Sanırım ayağından düşürmüş. Parlak.. lame, bağcıklı ve fiyongu olan bi ayakkabı. Onu öylece yerde görünce çok üzülüyorum. İçimi tarifsiz bi sıkıntı kaplıyor. Şimdi düşündüm de; ayakkabı yarın sabah yine aynı yerde olursa alıp eve getireceğim. Biyere asarım artık… sonra da hiç atmam.. öylece kalır…

O değil de;

Neden kendimizi kendimizden çıkarınca sıfır kalmıyor? Bu matematik bizi niye kandırıyor hocam!

O değil de;

Böyle müthiş bişeyi yazmazsam olmaz. Eski ama eskimeyen bi şarkı. Şarkının mimarını kutluyorum.

Ben bir zaman kaybıyım, beni boşver hocam!
Düşlerimden geçenleri kitaplarda bulamıcam
Hangi deniz nereye dökülüyor bana ne
Ben içimde boğulurken
Hala aşkın olduğu yer varsa söyle; dokunulmazsam ölücem

Kendimi kendimden çıkartsam sıfır kalmaz
Bu matematik bizi kandırıyor hocam
Elde var sorular... gözyaşları... boş umutlar
Hesaplar tutmaz
Tutmaz hocam!

Şu hayat bilgisi ne ağır dersmiş hocam
Düşündüm, kararlıyım;
Ben adam olamıcam!
Madem her şey basit bi formül
Mutluluğu söylesin bakalım neymiş kimya!
Benim kimyam feci halde bozuldu;
Anlamsız geliyor bana dünya

O değil de;

Bazen neden mesafeler büyür büyür de araya uçurumlar girer ya da bazen neden mesafeler daralır?

O değil de;

Lavaş arası kaşar peynir vs koyup kapatıp yağsız tavada sadece üzerine yağ sürerek ısıttınız mı hiç? Yanında Çamlıca gazozu. Tamam tamam gazozda ısrarcı değilim. Su da içebilirsiniz. (Sek)

O değil de;

Afiyet olsun.

O değil de;

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..