Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Flaş! Flaş! Fatmagül’ün suçu bulundu!

Vedat Türkali sormuş: Fatmagül’ün suçu ne?

Mümtaz halkımız şıp diye buluvermiş, yani bir gecede, hani bundan daha kolay bir soru olabilir mi tarzında ve pıt diye de cevaplamış:

Kız başına o saatte sokağa yalnız çıkmayacaktı!

Buymuş işte tüm mesele!

Vay be!

Bunca yıl boşuna düşünmüşüm Fatmagüller, Güldünyalar, Zehralar nasıl korunur diye!..

......

Biraz fazla vakit alıyor, çoğu kere de yürek kaldırmıyor ama haber altlarındaki yorumları okumanızı şiddetle öneririm; Türkiye’nin sosyolojik, psikolojik ve siyasal haritası tüm çıplaklığıyla karşınızda!

Mümtaz halkımız bir kere tecavüz sahnesinden acayip derecede etkilenmiş, kaynağım haber altı yorumlar zira şahsen izlemedim.

Öyle çok etkilenmişler ki, kanalı hemen değiştirmişler!

Ama yani çok ayıpmış, böyle de sahne olmazmış; RTÜK de uyuyor muymuş?

Ayol, her gün bilmem kaç vaka yaşanıyor, bunu görmüyor da gözler, efendim ama Beren Saat de hoplaya zıplaya yürümüş, eee yani oradaki adamlar da etkilenmiş! Ama yani o da yalnız çıkmasaymış kız başına o saatte sokağa!..

......

Bir yorumcu diyor ki: Böyle bir sahnenin haberini okudum, o saatte televizyonu açmadım, çocuklarımı korudum!

Aferin!

Aman iki satır laf eder de çocuklarınıza yanlış bir şey olduğunu anlatırsınız, yok zahmete girmeyin, kafayı kuma gömmekkadar kolayı varken…

......

Çok değil, biraz kafa yormak pek mi zordur, işlerine mi gelmez bazılarının, işte ben de bunu anlayamıyorum!

“Tecavüz kötü bir şeydir” diye neden diyemez anne babalar çocuklarına, mesela, hiç tanımadığım bir adam bana tecavüze kalışsa diye başlasa bir anne cümleye, oğlu sonunu dahi getirmesine izin vermeden “Öldürürüm!” der!

“Ehh işte, kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına da yapma!” demek bu kadar zor mudur?

Bir baba nasıl olur da anlatamaz oğluna “Kimseyi yapmak istemediği bir şey için zorlama!”

Yoksa, diyecek yüzü mü yoktur diye aklımdan da geçmiyor değil…

......

Kızları kapalı kapılar ardına gizlemekle çözülmez bu işler!

Dizileri, senaristleri, oyuncuları suçlamakla da olmaz…

......

Bir Berivan vardı, öyle küçücüktü ki; ne göz süzebilir ne de kalça kıvırabilirdi… Hatırlar mısınız, bilmem.

Ona da tecavüz edip öldürdüler!

Suçlusu ne senaristler, ne diziler; suçlular aramızda gezmekteler!

Bilmem farkında mısınız?

......

Bir toz da acaba kendinize de kondurur musunuz?

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..