Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Haber
 

Foça'daki patlamada yaralanmıştı..!

Foça'daki patlamada yaralanmıştı..!
 

 

Foça'daki patlamada yaralanmıştı...!
Foça'da terörist saldırıda yaralanan işçi ortopedik yatak istedi, şişme gönderdiler
İzmir'in Foça ilçesinde geçtiğimiz Ağustos ayında askeri otobüse gerçekleşen bombalı saldırıda yaralanan askerlere yardım için koşarken ikinci bombanın patlaması sonucu bacağından yaralanan 38 yaşındaki vatandaş Muharrem Ünal, kendisine yardım sözü verenlere ve aramayanlara sitem etti. 
Foça Belediyesi'nde işçi olarak çalışan Ünal, "Ben kendi canımı feda edip, yaralıları kurtardım. Herkes bana fedakarsın, teşekkür ederiz' dedi. Ama hastaneden çıktıktan sonra kimse nasılsın, ne yapıyorsun! diye sormadı. Yetkililerden sadece, rahat yatabilmem için ortopedik yatak istedim, onlar da bana şişme yatak gönderdiler." diyerek üzüldüğünü belirtti. 
 
3 ASKERE YARDIM ETTİ
 
İzmir'in Foça İlçesi'nde 9 Ağustos 2012'de PKK'lı teröristler askeri araca bombalı saldırı düzenlemiş ve 2 asker şehit olurken biri sivil 10'u asker olmak üzere 11 kişi de yaralanmıştı. PKK'lı teröristler askeri aracın geçişi sırasında yola tuzakladıkları patlayıcıyı infilak ettirdikten sonra askerler ve teröristler arasında çatışma yaşanmıştı.
 
Foça Belediyesi'nde çalışan 38 yaşındaki Muharrem Ünal da evinin hemen önünde yaşanan ilk patlama sonrasında, yaralanan askerlere yardımcı olmak için olay yerine gitti. Yaralılara yardım ettiği sırada ikinci patlama meydana geldi. Patlamada yaralanan Ünal'ın vücuduna şarapnel parçaları saplanırken ayağında da 15 parçalı kırık meydana geldi.
 
ŞİŞME YATAK GÖNDERDİLER
 
Patlama sonrası kaldırıldığı hastanede ciddi ameliyatlar geçiren ve ayağında ise 15 parçalı kırık ile şarapnel parçaları bulunan belediye işçisi Ünal, "Ayağımdaki kemikler çok parçalı kırık olduğu için doktorlar ameliyat yapamıyor. Şarapnel olan yerde iyileşme daha da geç olacak. Doktorum sadece ortopedik bölümün 8 ay süreceğini söyledi. Tamamen iyileşmem yaklaşık iki yılı bulacak. Valilik, Kaymakamlık, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile askeri yetkilileri aradım. Hiç cevap gelmedi.
 
Sadece askeri yetkililerden uzun süre yatacağım için geri vermek şartıyla istediği ortopedik yatak talebine yanıt geldi. Belediye görevlileri, bayramın birinci günü kapıyı çalıp 'Askeriye'den yatak istemissin' diyerek bir koli getirdi. Açtığımda şok oldum. Ortopedik yatak beklerken, şişme yatak çıktı. Ben buna üzüldüm. Askeriye ve devlet bana bir ortopedik yatak bile göndermedi." dedi. 
 
HEM AYAĞIMDAN HEM KALBİMDEN YARALANDIM
 
Kendi şartları ile hem ekonomik hem de psikolojik olarak ayakta durmaya çalıştığını belirten Ünal, "Resmi olarak yardım için müracaatlarda bulundum, fakat bürokrasi çok yavaş işliyor. Benim her günüm kayıp.
 
Ayağım yüzünden çalışamıyorum. 4 aylık bebeğimiz var. Bizimde ekonomik şartlarımız belli. Hastanedeyken her gün arıyorlardı, ama 'Yapacağım bir şey var mı' diye sorulmaz, yapılır. Sonuçta ben hayatım boyunca böyle bir durum yaşamadım. Hem ayağımdan hem de kalbimden yaralıyım." diye konuştu.(Kaynak: Milliyet)
 
Bu haberi 05.11.2012 tarihinde Foça Belediyesine, Kaymakamlığa ve Valiliğe kopyalayarak Muharrem Ünal'ın yaralarını sarmalarını talep eder bir dilekçe yazdım. Henüz hiç birinden konuyla ilgili geri bildirim olmadı.
 
Duyurayım istedim...
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..