Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
Haftasonu
 

Foça Mambo Beach Club

Foça Mambo Beach Club
 

Mambo Beach Club


Uzun zamandır yazmıyordum. Yazma zamanı gelmiş. Uzatmadan konuya gireyim.

Bugün Foça'nın en popüler beach clubına gittik. Adı : Mambo Beach Club. En son 5 yıl önce gitmiştim. Popülarite hala aynı. Bu yazı orayı kötülemek için yazılmamaktadır. Sadece bugün başıma gelenleri ve gördüklerimi yazma ihtiyacı hissediyorum. Zira içeride derdimizi anlatacak bir yetkili bulamadık.

İlk defa Foça'yı görecek arkadaşımı gündüz nezih bir yerde ağırlamak için hiç düşünmeden Mambo Beach'e götürdüm. Otopark sorunu yok ve misafirlere ücretsiz. Giriş 25 TL ve bir alkolsüz içecek bedava. Otoparktaki görevli ve girişteki arkadaşların karşılama hal ve tavırları nazik. İçeri adım atar atmaz birden görevli profili değişiyor. Laubali, ukala ve burnu havada arkadaşlar karşılıyor sizi. İçeri giriş saatimiz 13:30 ve oldukça boş. Bizde haliyle merkezde bir yerde oturmak istiyoruz. Fakat o da ne? Hepsi rezerve. Neden? Çünkü biz 29 yaşında genç iki delikanlıyız ve etrafa para saçacak tipimiz yok. Halbuki ne iş yaptığımızı bilseler....Herneyse, bize arka tarafta çimlerin üzerinde minderleri gösteriyorlar, oturmak için ! Ben ise deniz keyfimi minder üzerinde değil, şezlong üzerinde yapanlardanım. Yan tarafta (esas eğlencenin olmadığı yerde) daha sakin kumsalda yerimizi alıyoruz. Arkadaşım bozuluyor, ben de sinirleniyorum. Ama sakiniz.. Öyle olmak zorundayız, bayramın ve tatilin son günü zira. Saat 16:30 gibi mekandan çıkarken ki manzarayı yazımın sonunda yazacağım.

Önce bir patates kızartması söylüyoruz ve para üstü gelmiyor. Para üstü dediğim 2,5 TL. Kendi çabamla 2,5 TL para üstünü bir şekilde hallediyorum. Koca beach clupta 2,5 TL para üstü yok o haldeler yani. Sonra önümüzdeki beyfendinin içeceğine takılıyor gözümüz. Hoşumuza gidiyor ve görevli arkadaştan menü istiyoruz. Menünün en altında yer alan ve fiyatı 15 TL görünen meyveli buzlu içecekten söylüyoruz. İçeceğimiz geliyor ve fiyatı 20 TL ! Evet aynen 20 TL ! Neden diye sorduğumuzda bize getirdiği içeceğin karışık meyveli ve fiyatının 20 TL olduğunu söylüyor görevli arkadaş. Üstelik üslup aynen şu '' dostum ama sen bundan istedin'' ...Ve bana 5 TL'nin hesabını yaptığımı yüzüme vuran o beylik cümle '' Burda 5 TL'nin hesabını yapacaksak getireyim o zaman''.

Foça'nın denizi soğuktur. Beach clubın içine havuz yapıldığını öğreniyoruz. Heyecanla gidiyoruz arkaya. O da ne? Minikler havuzundan hallice bir havuz ve ortalama bir derinlik. Havuzun içine girmediğimiz için derinlik konusunda bilgimiz yok ancak genel görüntü evlere şenlik. Ancak deniz soğuk olduğundan bunları düşünmeleri bile inceliktir.

Saat 16:30 olunca daha fazla kalmak istemiyoruz. Çünkü fark ediyorum ki benim gibi arkadaşımında keyfi yok. Önce şezlong mevzusu, sonra 2,5 TL para üstü ve 20 TL ödediğimiz içecek şahane bir üçleme oluyor. Finaldeki havuz manzarası üzerine kaymak olunca ''daha da buraya gelmem'' diyerekten Mambo'yu terk ediyoruz. Bu arada şezlong mevzusunda son durum ; saat 16:30 biz çıkarken hala birçok şezlong boştu ! Rezervasyonlar gece içindi sanırım :)

Mambo Beach Club kesinlikle kaliteli ve iyi bir mekan. En son 5 yıl önce gittiğimde çok keyif almıştım. Popüler olmakta da haklılar. Çok sağlam isimler mekanlarında performans sergiliyor. En son ilanlarda Ozan Çolakoğlu, Suat Ateşdağlı ve MFÖ'yü gördüm. Alan, fiziki görüntğ ve sesler de iyi. Ancak içerideki çalışanların hal ve hareketleri kesinlikle facia. Bunları içeride dile getirmeyi isterdim ancak bir yetkili bulamadım görevli arkadaşların dışında.

Hani olur ya yolunuz bir gün düşer Mambo'ya, bu yazdıklarım size bilgi olsun ki keyfiniz kaçmasın. Ona göre önleminizi alın.

Sevgiler

 

 
Toplam blog
: 42
: 2022
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Doğduğumdan beride bu şehirde yaşıyorum. İlk, orta, lise ve üniversite hay..