Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
Futbol
 

Forma yere düşmedi!..

Forma yere düşmedi!..
 

Hırsınla bize Tuncay'ı hiç aratmıyorsun.. 3 Senedir yaptıkların için teşekkürler..


Tam bir travma aslında. Nereden bakarsanız bakın, istediğiniz yönden inceleyin, Denizli Faciası'ndan çok daha büyük bir travma hem de.. Ama bu sefer hissettiklerim daha değişik. Üzgün müyüm? Tabi ki üzgünüm, hem de çok. Ama bu sefer takıma kızgın değilim ve eminim sağduyulu bir çok taraftar da benimle aynı fikirdedir.

Fenerbahçe taraftarı neye kızardı? Biz en çok neye kızardık? Gol kaçırmaya kızar mıydık? Evet, ama cevap bu değil. Savunma hatalarına kızar mıydık? Evet, ama cevap bu da değil. Hani o bizi çileden çıkaran, üzen ama daha çok kızgınlık veren şey neydi? Aklınıza gelmediyse alın size benden en baba ipucu; hani zaman zaman Tuncay'ı anmamıza sebep olan şey.. Onu soruyorum işte. Evet savaşmamaya, ruhsuzluğa, böylesine önemli maçlarda oyunu rakip yarı sahaya yıkamamaya kızardık.

Bir şampiyonluk maçı oynadık ve neticede kazanamadık. Ama ben kendi adıma futbolculara kızmadım. Beceriksizlik konusunda sitemlerimiz oldu tabi. Özellikle de malum şahıs yine bu konuda döktürdü. Ama sadece beceriksizdik, o kadar. Biraz da şanssızdık. Ben o akşam stadda maçı izlerken sahada savaşmayan bir çubuklu formalı görmedim. İşte kızgın olmamamın nedeni budur. Bir şampiyonluk maçının nasıl oynanması gerekiyorsa o maç da öyle oynandı. Acizlik yoktu, forma yere düşmedi. Biz o maçı Trabzonspor'un altı pas alanı içerisinde oynadık. Ezginin Günlüğü "Bana bi koca lazım, o da bu gece lazım" demiş ya, işte bize de bi gol lazımdı, o da o gece lazımdı. Ve o gol gelmedi.

Ve benim maçtan sonra düşündüğüm iki şey vardı. Birincisi, şampiyonluğun nasıl elimizden kayıp gittiği, ikincisi de Gökhan Gönül'ün o çatlak omzuyla Trabzonspor'un sol kanadına neler yaptığıydı..

Saygılarımla..

 
Toplam blog
: 8
: 941
Kayıt tarihi
: 02.05.10
 
 

21 yaşında ve üniversite öğrencisiyim.. Aynı zamanda bir telekomünikasyon firmasında teknisyenim.. F..