Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '06

 
Kategori
Sinema
 

Forrest Gump

Forrest Gump
 

Ne kadar saf ve temiz bir bedendi bu.. Hiç kötülük düşünmeyen bir beden belki…minicik yüreği ilk önceleri kırılgan ve her şeyden habersiz.. El dokunulmamış kadar masum…

Ve gördüğüm andı seni ağaçların altında… Büyülü gibiydin .. Nasıl bir çarpıştı bu kalbimden yükselen.. Nasılda aklıma kazındın… Beni bir tek sen anladın her zaman, bir tek sen yanımda oldun...

Yıllarca soyutlandırıldım.. neyim eksikti benim ..tamam belki çok zeki biri değildim…ama bende insandım ..bende bir candım …yine de çok çalıştım hep .yaşamaktan hiç yılmadım..hep ileri baktım..hep senin için nefes aldım ..kaç gece camda hayal kurdum ..kaç gece rüyamda gördüm .kaç uykudan uyandım hayalinle…belki dedim belki bir gün ..hep o gün için yaşadım…

Okulumu bitirdim .. karar benimdi .asker olmalıydım ve oldum …ne dostluklar kurdum ..hayata ne açılardan bakmayı öğrendim..sanırım büyüyorum ..acılar yaşadım ..sözler verdim …hep daha fazla düşündüm ..biraz şans biraz kader…sanırım hepsi bu …ve hep o günü yaşadım…

Sözlerimi tuttum evet.canım annem bak adam oldum işte…oğlun büyüdü ..ne işler yaptım nasıl oldu hiç anlamadım..kader mi bu yoksa tesadüf mü bilinmez… garip bir şeydi yaşanan…acı ve güzel belki biraz ama her şeye rağmen sözümü tutmuştum yine de…

Bir anda tanınır oldum..bunu ben istemedim ki…Ve yıllar yılları kovaladı ardımdan…neler gördüm neler yaşadım .çok şey değişti hayatımda kalbim hariç…o gün varya hani seni gördüğüm hep o gün için yaşadım..hep seni bekledim… ve sonunda oldu seni buldum ve benimdin sevdiğim… minicik bir bedenmiş içinde büyüttüğün bizden…nasıl da güzelmiş…ne kadar kusursuz bir sevgi bu…ne kadar zaman bekledim…

Ve şimdi ağlıyorum şimdi ikimize .geç kalmış iki hayattık biz…kadermiydi bu yazılar..yazılmıştır bir kere değişmez… buldum ve kaybettim seni..oğlumuzdu bana kalan senden ….bak nasıl büyüdü şimdi…bana bakma sen ağlıyorum ama kızma olurmu..seni çok özledim ondandır belki gözyaşım ..ne kadar beklemiştim seni …yine bekliyorum bak..ben yanına yine gelicem olurmu…beni bekle sevdiğim…

Ve demişler ki bu dünyada bir adam yaşadı, bir aşık yaşadı, bir Forrest Gump yaşadı…

 
Toplam blog
: 14
: 27861
Kayıt tarihi
: 19.07.06
 
 

Okulda pek popüler bir öğrenci değildim. Buna karşın 1 dönem aldığım teşekkürü saymazsak elle tutulu..