Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Otomobil
 

Fort Fiestanın ayıplı koltuk kumaşları

Fort Fiestanın ayıplı koltuk kumaşları
 

İki ay önce oğluma ,2004 model Ford-fiesta-1.4 Comfort otomobil almıştım. Araçtan genel olarak memnunuz....

Ancak,alırken dikkatimi çekmişti koltuk kumaşı her tarafında harita biçiminde lekeler halindeydi...

Satıcıya sorduğumda: -Rutubetten olmuş sanırım ...biz de anlayamadık ...dediler...Gülü seven dikenine katlanacaktı; temizletmek amacıyla aracı aldık...Temizleyici bu model fiestalarda çok şikayet var...temizleyemem demez mi...haydaaa...Selaattin Maydaa...

Fortun asaletine yakışmadı...

Alırsın Fort...olursun lord demişlerdi atalarımız...Hyundai 1998 Kore arabalarının da döşleri çatlıyordu...

Bunu da araştırmacı-gazetecilik ruhuyla çözmüştüm...Satmasaydım,yakalarına yapışacaktım...

Bir aydır araştırma yapıyorum.2003-2004 model fiestaların hemen HEPSİNDE lekeli dalgalı koltuk kumaş sorunu var...Araba içindeki nemden dolayı bile leke yapabiliyormuş.Kalitesiz ve ucuz bir kumaş kullanılmış.Çin malıymış vs...vs...

Bugün ,az önce Ford.Com sitesinin şikayet bölümüne durumu ilettim...İlgilenirler de sorunu çözerlerse sizlerle paylaşırım...İlgilenmezlerse de...tabii...Paylaşırım...

Bu görüntü ve işçilik böyle güzel bir araca ve FORD asaletine yakışmıyor...70-80-90 model eski fortlara bindim...30 çeşit aracım oldu ;ilk kez böyle bir ayıplı koltuk kumaşına TANIK oluyoruz.

Kurumsal kimliğine saygı duyduğum Ford şirketi,araştırırısa kendileri de de tanık olacaklar..

.Hatta 12 adet değişik Fiestanın koltuk lekeleri tarafımdan fotoğraflanmıştır.

Bu konuda ZARARIMIN TAZMİNİ YA DA KUMAŞIMIN DEĞİŞTİRİLMESİNİ TALEP EDİYORUM.

BİLGİ EDİNME YASASI GEREĞİ TARAFIMA BİLGİ VERİLMESİ ni ve TÜKETİCİ MAHKEMESİNE SUNMAM GEREKEN BU DURUMla ilgili resmi yanıtlarını bekliyorum...1990da aldığım sıfır Fort Taunusun ,seyahat halindeyken koltuğu kırılmıştı...

Benzin otomatiği de garanti kapsamında iki kez arıza vermişti. O zamanlar Tüketici Masası yeni kurulmuştu.Başvurularım sonunda Fort tüm sorunları gidermişti.

Bu tepkilerimi dile getirdiğim diğer şirketlerin,kurumların tamamı mücadelem sonunda PES ederek teslim olmuşlardı.

2001 Yılında,İzmirde Bilinçli Tüketici Ödülü almıştım...Bu ve buna benzer hak arama konusundaki dosyalarımı, yarışma jürisine teslim etmiştim.

Yerli sanayimizin onuru Fort Firmasının benim gibi üniversiteden emekli öğretim görevlisi,20bin öğretmen yetiştirmiş sıradan bir vatandaşın düşüncelerini ve şikayetini kaale alıp almayacağını göreceğiz...

...........

Ford Araçlarının koltuk kumaş sorunları burada:http://forum.donanimhaber.com/m_5553342/mpage_152/tm.htm

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..