Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Fortis Türkiye Kupası Bursa-FB:1-3

Fortis Türkiye Kupası Bursa-FB:1-3
 

Sadece Kupa yok


Maçın yorumlarına geçmeden önce Bursaspor taraftarına maçtaki görsel şov için bir futbolsever olarak teşekkür ediyorum. Bana göre Türkiye'nin en iyi 2 ya da 3 taraftar kitlesinden birisine sahipler. Ayrıca diğer takım!! taraftarlarına da örnek olduklarına inanıyorum. Maç 3-0 olmuş ama hala desibel sınırlarını zorlayan ve ahenkle zıplayan bir taraftar. Tebrikler size Timsahlar... Umarım sizi hep böyle görürüz...

Maça gelince... İlk maçtaki 1-0'lık avantaj ve geçen yıl şampiyonlar liginin vermiş olduğu tecrübe ile sahaya çıkan Fenerbahçe kendinden emin bir görüntü sergiledi... Atacağı bir gol Fenerbahçe'yi büyük ihtimalle yarı finale taşıyacaktı. Aragones'in ayağa pasa dayalı sisteminin aksine uzun toplarla sonuca gitmeye çalıştılar... 24. ve 26. dakikalarda Alex'i Alex yapan özellikleri sahneye çıktı ve tur vizesini kaptı Fenerbahçe... 43. dakikada Güiza'nın golü ise Fenerbahçe taraftarına "çok şükür" dedirtti...

Fenerbahçe hafta sonunda oynayacağı İBB maçını da düşünerek ikinci yarıyı rolantiye aldı. Bunun sonucunda 84. dakikada tamamen laubali düşünce yapısının ürünü bir gol kalesinde gördü. Genel olarak Fenerbahçe dirençli ve mücadeleci yapısıyla hem pozisyon üretti hem de kalesinde gol pozisyonu yok denecek kadar azdı...

Maçın hakemleri acemi mangası gibiydi... HÜseyin Göçek'i bundan önce birçok kez izledim... Bana gelecek adına umut vermeyen hakemlerin başında geliyor... Barajda daha top oyuna girmeden barajı bozdu diye hem Lugano hem de Deivid'e sarı kart vermesi komediydi... Yardımcı hakem Mustafa Emre Eyisoy ise tam bir felaketti... Fenerbahçe'nin 2, Bursaspor'un ise 1 tane yüzde yüzlük gol poziyonunu yanlış bayrağıyla engelledi...

Fenerbahçe Fortis Türkiye kupasına doğru adım adım ilerliyor. 26 yıllık özlemin bu yıl sona ereceğini tahmin ediyorum...

 
Toplam blog
: 9
: 1163
Kayıt tarihi
: 18.03.08
 
 

İyi bir futbol izleyicisiyim... Futbol hakkında konuşmak, futbol oynamak, kısacası herşeyini seviyor..