Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Forum Mersin;“Bir Kitap Bir Oyuncak” Sosyal Sorumluluk Projesiyle çocukları sevindirdi…

Forum Mersin;“Bir Kitap Bir Oyuncak” Sosyal Sorumluluk Projesiyle çocukları sevindirdi…
 

İlköğretim okullarına kitap ve oyuncak bağışı yapmak amacıyla Forum Mersin Çocuk Kulübü tarafından sömestir tatilinde başlatılan ‘Bir Kitap Bir Oyuncak’ projesi kapsamında toplanan kitap ve oyuncaklar Toroslar Belediyesi Camili Köyü İlköğretim Okulu ve Anaokulu’na ulaştırıldı. Ulaştırılan yardımlar öğrenciler tarafından büyük bir heyecanla karşılandı… Akdeniz İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevdet Arslan ve Forum Mersin AVM Halkla İlişkiler Şefi Murat Telli’nin de katıldığı dağıtımda Forum Mersin Çocuk Kulübü’nün maskotları da yer aldı. Dağıtım esnasında maskotlarla eğlenceli zaman geçiren çocuklar, Forum Mersin AVM’nin kendileri için özel olarak hazırladığı hediyelerle mutlu oldu.
Akdeniz İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevdet Arslan proje ile ilgili olarak; “Forum Mersin Çocuk Kulübü’ne ve Forum Mersin AVM yöneticilerine bu tür bir projeyi talep doğrultusunda değil de kendi istekleriyle gerçekleştirdikleri için teşekkür ederim. Akdeniz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı okullarımızda bu tür yardım kampanyalarına daha fazla ihtiyaç duyuluyor. Bu projenin karşılık beklemeden düzenlenmesi, yapılan yardımların anlam ve önemini biraz daha arttırıyor” dedi.
Eğitimde kaliteyi arttırmak adına paylaşmanın gerekliliğini sözlerine ekleyen Arslan, Forum Mersin Çocuk Kulübü sosyal sorumluluk projeleriyle daha fazla çocuğu sevindireceklerinin altını çizdi. Dağıtımın ardından İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevdet Arslan, Forum Mersin AVM Halkla İlişkiler Şefi Murat Telli, Camili Köyü İlköğretim Okulu çalışanları, Forum Mersin Çocuk Kulübü maskotları ve öğrenciler bir araya gelerek hatıra fotoğrafı çektirdiler.

Kaynak: Penguen Prodüksiyon

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..