Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak için sizinleyim.

 
 

Yazdığım Kategoriler

 
3 seneyi devirdim

MB süreciniz hakkındaki söyleminiz güzeldi. Kutluyor ve onaylıyorum.

19 Kasım 2009 16:56
Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Kemal Tipioğlu

Ah be Esma yaa naptın böyle?!! Bu kriz zamanı bedel ödeyecek hal mi var bende be ya! Bu sene zam neyinde alamadık zaten:( İyiki askerlik yaptım da sıyırdım Ahmet Beyin gazbından..Ama Mesut Bey işi biliyo. O koltuk için biçilmiş kaftan ta kendsiyim. Bana bu görevi layık gören ekip arkadaşlarımı mahcup etmeyeceğim. Sahi be lojman deniz görüyo mu? Bahçeye de Necip bey için 'H' harfi çizmek benden olsun. Sevgilerle...

20 Ocak 2009 19:43
Artvin evi tasarım öyküsü

Eline sağlık, teknik bilgi yanında notaljik bir yolculuk ta yaptım Artvin'e. Teşekkür ederim okunası bir yazıydı...

16 Ocak 2009 17:07
 
Toplam blog
: 70
Toplam yorum
: 99
Toplam mesaj
: 14
Ort. okunma sayısı
: 710
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster