Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Fotoğraf galerim

Fotoğraf galerim
 

Reklam yapmaya izin var mı bilemiyorum ama bu yazım biraz "Reklam" kokacak…

Bazı yazılarımda belirttiğim gibi, Türkiye sınırları içinde gezmediğim görmediğim yurt köşesi kalmadı. Kendi yurdumu bir uçtan diğer uca tanımış olmaktan dolayı çok mutluyum.

Hani biraz abartılı olabilir ama ülkemin hangi köşesinde olursa olsun bir "Merhaba" diyeceğim birileri mutlaka vardır.

Onun dışında da yurtdışı gezilerim de oldu. Bazılarına iş için, bazılarına da sadece gezmek amaçlı gittim.

Gezilerim sırasında hep fotoğraf makinem yanımda oldu. O kadar çok fotoğraf çektim ki sayısını ben bile unuttum ama beş bini geçkin olduğunu biliyorum.

Son iki sene öncesine kadar "Canon" makinem ve ona ait her türlü aksesuarım vardı.

Bir gün Taşkent’ten Semerkant’a giderken tam Siri Derya (Seyhun) Nehri kıyısında fotoğraf çekiyordum ki pil bitti ve ortalık yerde kala kaldım. Bir gün de kaliteli film bulamadım gezdiğim yerlerde, yine kala kaldım…

Ondan sonra ilk işim yeni çıkan bir dijital fotoğraf makinesi satın almak oldu…

Dijital makine, o kadar kolaylık oldu ki bütün fotoğraflarınızı bilgisayar ortamında ve cd içinde saklama imkânınız oluyor. Buradan baskıya verebiliyor ve gerekli oynamaları üzerinde yapabiliyorsunuz. Ama aslı sizde kayıtlı duruyor elbette…

Şimdi eski çektiğim fotoğraflarımı da cd ortamına alabilirlermiş.

Elimdeki beş bini geçkin fotoğraflarımı da cd ortamına aktarabilirsem ne güzel olacak. Çünkü onların içinde de sizlerin beğenisine sunacağım o kadar çok fotoğrafım var ki…

En kısa süre içinde fotoğraflarımı cd ortamına alıp buradan sizlere aktarmaya çalışacağım…

Bugün 20 Mayıs 2007 ve yazılacak birçok konu var. Fakat 19 ve 20 tarihlerinde yazdığım "Sayın Karatepe" başlıklı AKP aday adayı eski Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı hakkında, "Yıkıldı gitti" başlığı ile eski milletvekili lojmanları hakkında, "İzmir 'Gavur' mu?" başlıklı yazım ile "Hem kel…" başlıklı yazılarım onay aşamasında bekliyor ve ben takvimin "20" yazan gününde yazı yazmamış oluyorum.

Onun için öncelikle bu reklam kokan yazımı yazarak blog sayfamın takvimindeki yirminci gününü işaretlemek istiyorum.

Bakarsınız sözünü ettiğim yazılar reddolursa, boş geçmiş olurum. Hiç değilse "Suya sabuna" değmeyen ve dediğim gibi biraz de reklam kokan bu yazım günü doldursun…

Dedim ve bitirdim…

Fotoğraflarım mı?

Onları hazırlıyorum şu anda sayfamda 162 adet kendi çektiğim gerek yurt içinden gerekse yurt dışından fotoğraflarım var…

Umarım beğenirsiniz…


 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..