Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Fotoğraf sergisi

Fotoğraf sergisi
 

Açlık ve sefalet çeken iki ülke; Nijer ve Endonezya...

Birinde çekirge istilası ve kuraklık, diğerinde hala yaraları sarılmamış tsunami felaketi ...

Açlık çeken çocuklar, salgın hastalıklar, akıl almayan yaşam mücadelesi..

Fotograf sanatçısı Ahmet Bilal Arslan her iki ülkeden objektifine takılan kareleri fotograflamış.

Sanatçı, "Felaketlerin ve Sömürgenin Kıskacında" adını verdiği tüm resimlerini Deniz Feneri Derneği'ne bağışlamış.

Odakule Sanat Galerisi'nde 31 Temmuz / 14 Ağustos tarihleri arasında devam edecek olan sergi pazar günleri hariç hergün 11:00 - 18:00 arası ziyaret edilebilir.

Hedeflenen amaca ulaşması dileğiyle...

Sanatçı ve eserleri hakkında : http://www.abiar.org/

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..