Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Fotoğraflarım

Fotoğraflarım
 

Yorumsuz


Fotoğraf çekmeye yetmişli yıllar da Lupitel 2 marka üstten bakmalı, on iki pozluk, siyah beyaz fotoğraf çeken makinemle başlamıştım. Çektiğim resimleri Sirkeci'de ki resimci dükkânına banyoya verip, iki gün sonra alırdım… Yetmişli yıllarda…

Sonraki yıllarda değişik markalarda fotoğraf makinelerim oldu… Film banyosunu yapamadığım için, senelerce çektiğim filmleri, yaptırmak için Sirkeci’deki resimciye götürmüştüm, yıllar önce…

Bugün resim albümünü açıp, sayfalarını çevirdikçe bakıyorum siyah- beyaz çektiğim resimlerime… Özlüyorum resimlerdeki sevdiklerimi… Birçoğu yok artık aramızda, hayatımda…

Dijital fotoğraf makineleri ve bilgisayar icat olunca, benim artık Sirkeci’ye gitme işimde sona erdi…

Fotoğraf nedir sizce ?

Bence, hayatın kendisidir… Resim de onu anlatmıyor mu sizce…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..