Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Fotoğraflarla İnönü buluşması (1)

Fotoğraflarla İnönü buluşması (1)
 

Yıldız Hanım (Demirel) İnönü buluşmasını kısa ama farklı ve çok güzel anlatmıştı gönderdiği ileti ile. Bugün Celal (ÇELİK) ile MSN'de görüşüp kendisine İnönü buluşması ile ilgili çektiğim fotoğrafları mail ile göndereceğimi söylemiştim. Bana "picasa" dan bahsetti. Google'un fotoğraf yükleme programı. Daha kolay iletebileceğimi söyledi.

Programı PC'ye yükledikten sonra içeriğini araştırınca farklı bir şey geldi aklıma. Resimlere başlık yazarak blog yazmak. Neden olmasın?

İnönü toplantısını uzun uzadıya, ballandıra ballandıra anlatmıştım. Belki yirmi arkadaşıma, çektiğim fotoğrafları gönderdim. Oldukça uğraştım. Hala da göndereceğim arkadaşım var. Artık fotoğraf göndermekle uğraşmayacağım. Herkese ulaştıracağım bu yöntemle.

İnönü'ye gelen arkadaşlarımın hoşgörüsüne sığınıyorum. Bazı fotoğraf başlıklarına mizah ekledim. Bir de böyle anlatayım sizlere İnönü buluşmasını.

Tıklayın, bakın, okuyun. Devamı sonraki yazımda.

http://picasaweb.google.com/ilyasbayram35/StikbalGKlerdedir
 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..