Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
İzmir
 

Fotoğraflarla İzmir / İnciraltı (1)

Fotoğraflarla İzmir / İnciraltı (1)
 

Okuyacaklarınız ve izleyecekleriniz 24 Kasım 2007 Cumartesi günü yaşanmıştır. Yayınlamam biraz gecikti.

Bu gün Cumartesi. 24 Kasım Öğretmenler günü. Bu güzel ve anlamlı gün için farklı bir yazı yazmak son anda aklıma geldi. Yazımın en önemli teması olan verilere (MB da birlikte olduğumuz öğretmen ve eğitimciler) ulaşmam ve yazımı tamamlamam sabahın erken saatlerine kadar sürdü. Bitirdim ve yayınladım. Bir kaç saat uyku, bir bardak çay yetti. Evden ayrılıp büroya uğradım. Bilgisayarımla fazla oyalanmadım, sadece gelen bir kaç e-postayı okudum. Yanıt yazdım vs.

Bugün büroda yapacak çok az işim var. Sonrasında bilgisayara mahkum olabilirim. Kendimi bir kaptırırsam blogdan girer google'dan çıkarım youtube'da alırım soluğu. MSN'de :) yakalanırsam, cabası. Pencereden dışarı baktım; hava puslu, biraz sıkıcı ama gene de güzel gözüküyor. PC'me "Birazdan gelirim" deyip kaçtım sokağa. Fotoğraf makinamı yanımdan ayırmıyorum artık. Karalama defteri ile kalemim de var, not almak için.

Daha önce yapmıştım, çektiğim fotoğrafların altına yazı ekleyip gördüklerimi anlatmak hoşuma gitti. Yazılanları paylaşmak güzel fakat gezip gördüğüm yerleri, yaşadığım güzel anları paylaşmak daha da güzel geldi bana.

Bu yeni gün bana ne sürprizler hazırladı, neler yaşadım? Siz de öğrenmek istiyorsanız aşağıdaki link'e tıklayınız. İster slayt izleyin isterseniz fotoğraflara tek tek bakın.

http://picasaweb.google.com.tr/ilyasbayram35/KarsiyakaDanNciraltiNa24KasimCumartesi#


SUSMASIN AĞAÇLAR, KARARMASIN GELECEK

Türk Hava Kurumu yangın söndürme uçağı alım kampanyasına katılalım.

"YANGIN" yaz, 3919 a kısa mesaj olarak gönder, sen de katıl. Bedeli 6 YTL'dir.

Kurban derilerini de bu yıl THK'ya verelim.

Resim: TCG Ege Gemisi ve Piri Reis Denizaltısı

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..