Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Fotoğrafta 28 kişi: Bir bayram fotoğrafı

Fotoğrafta 28 kişi: Bir bayram fotoğrafı
 

Salonun en uzak köşesine herkesin sıralanmasını istediğimde bir yandan da masanın üzerine kurduğum tripoda fotoğraf makinesini takıyordum. En arkadakiler ayakta durdular. Diğerleri kanepelerin üzerine sıralandılar, bir grup yere oturdu. Herşey hazır olduktan sonra fotoğraf makinesinin uzakta kumandasını aldım ve daha önce karşıdan gözüme kestirdiğim yere geldim ve fotoğrafları çektim.

Fotoğrafta 28 kişi vardı. Fotoğrafta 7 aylıktan 70 yaşına kadar 28 kişi “biz büyük bir aileyiz” diyordu yüzlerindeki mutlu ifadelerle. Bu bayram çok güzel bir bayramdı çünkü hep birlikteydik: Annem, babam, kardeşlerim, amcamlar, halam, yeğenlerim, kuzenlerim, eşleri, çocukları...

Salonun her köşesinde , her odada yaş grupları toplanmış aralarında konuşurlarken, her yandan patlayan flaşlar görünüyordu. Kimbilir ne zaman bu kadar kalabalık olacağız diyerek yaşanan anlar videoya kaydediyorduk.

Evde 28 kişi vardık ve bu 28 kişi 11 değişik evden gelmişti. Artık saatler dağılma zamanını gösterince “fotoğraf vakti” geldi dedim ve o güzel anın fotoğrafını çektim.

O fotoğraftaki herkese çok teşekkür ediyorum. O fotoğraftaki herkes o fotoğraftaki diğerlerine teşekkür ediyor bayramı en güzel bayram yapmaya katkıda bulundukları için...

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..