Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Dünya
 

Foton Kuşağı 21/12/2012, Biraz inanç ve mantık

Foton Kuşağı 21/12/2012, Biraz inanç ve mantık
 

alıntıdır


Foton Kuşağı 21/12/2012

Az kaldı. Herkes geri sayım yapma telaşında. Yeni bir heyecan arayışı mı desek? Yoksa insanların birbirini ürkütmek için bulduğu yeni bir yöntem mi? bilemiyorum.

3. boyuttan çıkıp, 5.boyuta geçiş süreci. Kimileri şimdi bunun 19/12/2012 de olacağını iddia ediyor. Ah şu mayalar! Diyorum her seferinde.

Teknoloji, ilim, bilim çağında olup da hala mayaların takvimine göre hareket etmemizde tabii ki ah şu insanlar! Dedirtiyor bana.

Bilimsel bir açıklama yok. Yani ispat, kanıt, bulgu. Bilim açısından şimdi her şeyin en ilerlediği çağda, mayalara göre hareket etmek neden?

1.ve2. gün kör nokta imiş. Elektrik yok, aydınlık yok. 3.gün şişecekmişiz. Diğer günlerde yavaşça aydınlanma başlayacakmış.

Yeni enerji dalgalarında olduğumuz ve bu değişimlerin insan yapısını etkilediği kaçınılmaz. Ancak öyle bir abartıyoruz ki, Foton Kuşağı bir tek Şirince’yi etkilemeyecek söylemiyle Şirince’yi doldurup taşıran insanlar duyuyoruz.

Birde insanlar birbirlerinin düşüncelerini okuyacakmış ve kaos yaşanacakmış.

Hepimiz boyut atlarken eriyoruz herhalde.

Yapmayın Allah aşkına!

Hangimiz kıyameti bilecek kadar saf ve masumuz?

Kaldı ki, ortada bilimsel bir ispat yokken neye, kime inanıyoruz?

Tabii bu benim düşüncem.

Söylenenler çıkarsa inananlar bana gülecek ama hiçbir şey olmazsa ki olmayacak ben inanıp karşısındakine inanması için baskı yapanlara güleceğim.

Yeni kaygı, endişe üretmeye ne lüzum var?

Biraz inanç ve mantık…

  

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..