Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '18

 
Kategori
TV Programları
Okunma Sayısı
72
 

Fox TV Dünyadan Haber Vermiyor, Dünyaya Kuyruklu Yıldız Çarpsa Fox TV İzleyicisinin Haberi Olmayacak

Fox TV Dünyadan Haber Vermiyor, Dünyaya Kuyruklu Yıldız Çarpsa Fox TV İzleyicisinin Haberi Olmayacak
 

Fox TV Fatih Portakal ana haberi sürekli takip eden biri olarak dikkatimi çekti,  Fox’ta dünyadan haber yok.

Sanki bir adada yaşıyoruz nasıl bir iş bu ya!

Erdoğan şunu dedi Kılıçdaroğlu bunu dedi!

Aslında kanalın yayın politikası görüşlerime uygun ama yani anlaşılmaz bir durum.

En çok izlenen kanalmış!

Belli bir kesimin hassasiyeti ve gündemin dayanılmaz çekiciliğini odak yapmış, tabii ki izlenecek.

Bugün ne oldu? Ne olmuş ya? Erdoğan ne demiş? Kılıçdaroğlu ne cevap vermiş. Kavgalar, iç hesaplaşmalar, tuhaflıklar…

Bir haber programı sadece Türkiye’den… O gün koca dünyada hiç mi bir şey olmamış? Endonezya’da deprem oldu, yüzlerce kişi öldü, belki de vermemiştir!

Milletimizin dünya ile ilgisi yok, belki bunu düşündüler.

En çok izlenen kanal… Recep İvedik de en çok izlenen film. Ya da Diriliş Ertuğrul. Onun gibi bir şey galiba.

İnsanların dünyada neler olduğunu öğrenmeye hakkı yok mu?

İzlerim, beğenirim, desteklerim, fikirlerime uygundur (Bir de çok fazla Atatürk edebiyatı yapılıyor) ama en acımasız şekilde de eleştiririm!

NAHİDE ÇELEBİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Evet Kerim Kardeş Fox TV dünyadan haber vermiyor ama ülkemizdeki haberleri çok detaylı veriyor.Esenlikler selamlar.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 04.11.2018 14:58
Cevap :
Dünyadan da haber almak istiyor insan  09.11.2018 10:35
 

Edebiyat iyidir hiç yapmayanların yerine say. Dünyadan haberi ne yapacaksın ki? O zaman yabancı CNN izleyeceksin orda da Trump var bol bol Amerika'da içim şişmişti. Amerikan halkı neden rahat biliyor musun Korkut? Çünkü hiç halkı galeyana getirecek bir şey vermiyorlar: flaş flaş flaş şu gün şiddetli yağış var, Trump ne demiş kim neleri protesto etmiş falan filan. Geçen gün yazdığınla çelişmişsin bak ben de böyle acımasız eleştiririm. Kriz var diye dillendirip duruyorlar olmasa bile olur demişsin yanılmıyorsam. Şimdi Türkiye'deki onca huzur bozucu haber yetmiyor mu da belki en tarafsız yayın yapan(en azından ben seyrettiğim zaman öyleydi, epeydir tv seyretmiyorum) kanal için bunu söylemek haksızlık gibi geldi bana. Hadi bir özeleştiri yap bakalım sonra sen de beni eleştirebilirsin izin verdim.

SAHAFÇA 
 03.11.2018 20:43
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 4534
Toplam yorum
: 12278
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 681
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster