Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Kasım '09

 
Kategori
Futbol
 

Francesco Totti ve Ilary Blasi

Francesco Totti ve Ilary Blasi
 

TOTTİ'nin Sevgili Eşi;Ilary Blasi - Milliyet.com.tr


Anlamıyorum Totti'nin gördüğünü neden Totti görmesin?

İtalya'da bir TV. kanalı

"Chiambretti Night" isimli ve özellikle seksi danslarıyla göz dolduran bir gece şovu.

Programın son konuğu:

Ünlü futbolcu Francesco Totti'nin eşi; Ilary Blasi

Totti'nin eşine öyle bir sürpriz yapılmış ki; sürpriz öyle olmaz böyle olur dercesine etrafını aniden saran erkek dansçılarla birlikte akıllara durgunluk veren seksi hareketlerle dans etmiş.

sport10s07totti111368kqqr4.jpg

Dünyadaki spor sayfalarını meşgul eden bu dansın fotoğraflarını görünce eminim ki hepiniz, Totti'yi kıskanmamak ne mümkün diyeceksiniz..

Bu haberde garibime giden tek şey!

Haberin başlığı; Aman Totti görmesin!...

Yahu Totti'nin gördüğünü dünya gördü siz ondan haber verin...

Düşünmedim değil, düşündüm!

Bizim futbolcuların eşleri böyle şov yapacak ha, sıkı mı? (!)

Size bir şey diyeyim mi?

Ben böyle haberlere bayılıyorum... (!) :)

Haber ve fotoğraflar: Milliyet.com.tr

MELEKLER YÜREĞİNİZDEN ÖPSÜN

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..