Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Fransa Bisiklet Turuna katılanlar.

Fransa Bisiklet Turuna katılanlar.
 

le Tour de France-2009


Evet tüm hızıyla Fransa Bisiklet Turu devam ediyor. Biraz geç oldu ama benim gözümle bu müthiş geçen organizasyonu ele almak ve irdelemek gerekiyor bir yerde. Çünkü çok isim yapmış ve bu turu kazanmak için yarışan ünlü bisikletçiler var burada. İlk önce Lance ARMSTRONG, CONDATOR gibi daha önce bu turu kazanmış bisikletçiler burada hem de aynı takımdalar.

Herkesin dilinde bu kadar üstün olan yıldız bisikletçilerin aynı takımda olmaları zarar verdikleri düşüncesineler. Ama geçen 5 etap sonucunda görünen o ki bu iki bisikletçi adeta diğer rakiplerine meydan okumaktadırlar. Okudular da. Bundan sonra neler olur hep beraber göreceğiz.

Futbol denilen spor olayı dünya da sevilmenin ana sebebi bence yıldız sporcuların bu spor dalında olmalarından kaynaklanmaktadır. Bu yıldız futbolcular olmasa kimse futbolla ilgilenir mi? Hiç sanmıyorum. Örneğin Brezilya’nın olmadığı bir Dünya Kupası düşünebiliyor musunuz? Ben düşünemiyorum. Çünkü Brezilya Avrupa’da oynadığı tüm yıldız oyuncularını kadrosunda barındırıyor. Avrupa’da ki tüm kulüp takımları hep Brezilyalı futbolcuların peşindeler ve paraları kadar bu futbolcuları kadrolarında barındırmaya çalışmaktadırlar. Bizlere de yeri geldi mi de futbol ziyafeti sunmaktadırlar.

Bende defalarca futboldan başka spor dallarının olduğunu baştan söylüyorum. Özelikle de TRT’den de rica da bulundum. Fransa Turu’nun ne kadar önem arz ettiğini. Sonra Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu yapıldığı sıralar da Fransa Bisiklet Turu gibi yapmak istediklerini dile getiriyorlar. Nasıl yani? TRT Fransa’da ki yarışı yayınlamasa Türk halkı nereden bilecek Fransa Bisiklet turunun nasıl yapıldığını. Kaç hafta sürdüğünü. Ya da ünlü bisikletçileri nereden bilebilecek.

Her neyse bunları iler ki bloglarda tekrar dile getiririz. Şimdi sizlere hangi takımların katıldığını ve katılan bisikletçileri liste halinde vermek istiyorum.

Eurosport kanalını izleyebilenler her gün saat 15.30'dan itibaren yarışları izleyebilirler. Saat 23.00'den sonra gündüz izleyemeyenler için tekrar yayını yapılmaktadır. İlgilelnenlere duyurulur.

Şimdiden sevgi ile kalınız.

Kaynak: Eurosport. http://uk.eurosport.yahoo.com/cycling/

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..