Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '17

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Fransa/Paris'e Gittik...!

Fransa/Paris'e Gittik...!
 

Benim resmim pariste. Şapkayı alacaktım vazgeçtim.


Fransaya yani parise gittik.

Ben, annem , babam , teyzem ve kuzen vardı. Peki neler yaptık oralarda?

Eyfel kulesini gördüm. Filmlerde eyfel'i gördüğünüzde küçücük bir şey görüyorsunuz. İşin aslı öyle değil. Bir bacağı koskocaman bir yapı. Sanki üstünüze çökecekmiş gibi hissediyorum.

Eyfeli 2.kez gittiğimizde kuzenle eyfel'e çıkma kararı aldık. Biraz kuyrukta bekledik. Konuşa konuşa güvenlik sırasını bitirdik. Güvenlik sırası bittiğinde eyfel'in içine girmek için sıraya girdik. Yine o işi de bitirdik. O sırada hot doğ kokusu burnuma geldi. Mis gibi koktu.

Eveeeet eyfele ulaştık. Asansöre bindik. Bizi yükseğe çıkardı. Çok fena oldum. Zirveye kadar çıkmayı gözüm yemedi. Kuzen ısrar ediyor '' hadi çıkalım '' diye .Ben de '' hayır '' diyorum. Neyse çıkmama kararı aldık. Zaten sıra vardı. Yalnız, yükseklik almış başını gidiyor. İnsan fena oluyor.

Notre dame catedraline gittik. Resimler çektirdik. Kırmızı değirmen diye bir film varmış. O filmin çekildiği alanda resim çektirdik. Meryem ana ile resim çektirdik. Orda da kendimi gösterdim. 

Şanzalize meydanına da değinelim. Beş kilometre uzunlukta git git bitmiyor. Peki orada yürümek bıkkınlık vermedi mi?  Hayır vermedi.  Yeni insanlar görüyorum.

Zafer takına gittik. Merdivenleri çıkıyorsunuz. Eyfel kadar yükseklikte . Zafer takından eyfeli gördük. Resimler çektirdik. Eyfel'in ışıkları yandı. Böyle gördük.

Bir de daha öncesinden tekne gezisi vardı.Oradan da eyfeli gördük. Koskocaman bir yapı. İnsan,bak bak doymuyor.

İmkanınız varsa avrupa'ya gidin . Darısı başka yurt dışılara.

Fransız kızlar güzel. Yüzleri, boyları pozları iyi. Bir de yağmur vardı. Yağmura yakalanmak da vardı.

Az yemek yiyorlar. Pizza, makarna ,biftek ,yabancı olmadığımız yemekleri.var  Örneğin: japonlar salyangoz yiyorlardı.

Kaldığımız otel de fena değildi. 3 kişilik bir aile için fena değildi.

Bir garsona ingilizce hangi takımlısın dedim. Bana juventus dedi. Peki Türkiye'den hangi takımları biliyorsun? Önce Galatasaray dedi. Biraz düşündü Fenerbahçe de dedi. 

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..