Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '14

 
Kategori
Futbol
 

Fransa tam bir hayalkırıklığı !.. : ( Brezilya 2014 Çeyrek Final Analizi )

Fransa tam bir hayalkırıklığı !.. : ( Brezilya 2014 Çeyrek Final Analizi )
 

Kelimenin tam anlamıyla, bana büyük bir hayalkırıklığı yaşattı, Almanya karşısında izlediğim Fransa Milli Takımı… Brezilya 2014 Dünya Kupası’ nın çok şey vaat eden takımlarından biriydi, ama dağ fare doğurdu misali beklediğim sistemli ve hızlı oyunu göremedim maç boyunca…

Saman alevi misali parlayıp sönen ataklar dışında, Almanya disiplinli olmak ne demek, oyunun her iki tarafında da üstün olan taraftı… Yani, hem baskılı oyununu kabul ettirdi, hem de Fransa’ ya oynamak istediği oynattırmadı…

Normalde böylesi bir futbolu eğer tek taraflı uygulanıyorsa, anti futbol olarak görür ve kıyasıya eleştirirdim, ama Almanya bunu gerçekleştirirken, kendi disiplin ve oyun anlayışından hiç vazgeçmedi… Üstüne üstlük kondisyon anlamında da finale göz kırptı…

Uzun lafın kısası, Fransa galibiyeti bekleyen benim gibi futbol tutkunları yanıldı ve genel geçer favori galibiyeti alarak adını altın harflerle yarı finale yazdırdı…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/brezilya-2014-ceyrek-final-analizi-fransa-almanya/

Not: Benzer yazıları bulabilmek için yukarıdaki ana linke tıklayabilirsiniz...

___________________________________________________________________________

 

...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..