Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Freni patlamış kamyon gibi rampa aşağı seviye düşmekte.

Freni patlamış kamyon gibi rampa aşağı seviye düşmekte.
 

Yüreği, kaleminde yazmış.


Birkaç gündür millet olarak şaşkınlık içindeyiz! Feneri patladı ampül flaşlıyor. Ancak çok yürekli bir gazeteciye milletçe sahip çıkmamız gerekir kanaatindeyim. Bu tür konuşmalar bir başbakana yakışır mı? Yorumu size bırakıyorum.

Çünkü çelişkiler büyük, ilişkilerde karışık. Başbakan'ın açıklamaları da bir o kadar enterasan. Ben siyasi yazar değilim, siyasi rant zaten ensesi kalınların işi bu ülkede. Ancak Başbakan'ın açıklamaları ve satır araları ağır çekimde yorumlanırsa hayret katsayısı artar.

Topu almış kaleye giden bir futbolcu düşünün, kaleyi şaşırmış sanki. Sinir bu, "Keskin sirke küpüne zarar." veya "Öfke ile kalkan zararla oturur"...

İ.B.B.Başkanı, Şişli B. Başkanı ve Sayın Aydın Doğan yemek yemişler dedi Sayın Başbakan.

Yemekde yemişler üç kişi. Niye gizlemiş bunu yapan üç kişi.

Lafı uzatmadan, beğendim yazar Ahmet Hakan'ın yorumunu paylaşmak isterim.

Ayıp ediyorsun Başbakan!

İSTER oruç başına vursun, ister "Delikanlı" imajını pekiştirmek istemiş ol...

İster son günlerde ortaya atılan akçalı işlerle ilgili iddialardan bunalmış ol, ister "Baskın basanındır" ruh haline bürün...

Kısacası...

Ne kadar çılgınlaşırsan çılgınlaş...

Bir başbakan olarak, frenleri boşalmış bir kamyon gibi davranamazsın...

Sözünün nereye gittiğini bilerek konuşmalısın...

Söyler misin?

"Senin maaşlı köşe yazarların, silahşorların var... Benim yok" ne demek?
Bir başbakan olarak, bir medya grubunda yazıp çizen herkesi töhmet altında bırakmaya utanmıyor musun?

Ayıp değil mi?

Biz silahşor muyuz?

"Maaşlı köşe yazarları", maaş aldığı kişinin silahşorluğunu yapıyorsa...

Söyler misin?

Bu silahşorlar, bazen senin de okuyunca haz aldığın yazıları nasıl yazabiliyorlar?

Nasıl silahşor bunlar böyle?

* * *
"Benim maaşlı silahşorum yok"
diyorsun...

"Halkın içinden geliyorum" diyorsun...

"Buralarda onuruyla yazıp çizen insanları malzeme olarak kullanma!

"Silahşor" arıyorsan...

En yakınına, damadına bak!

 
Toplam blog
: 26
: 1200
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

1973 doğumluyum Türkiye'nin önde gelen firmalarından birinde üst düzey yöneticilik yapıyorum. Siy..