Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '11

 
Kategori
Deneme
 

Frijit Ruhlar Gezegeni'nden Güzel ve Masum Fiorella...

Frijit Ruhlar Gezegeni'nden Güzel ve Masum Fiorella...
 

Ben buraya düşeli ne kadar zaman oldu, hala bilemiyorum... 

Einstein'in İzafiyet Teorisi'ne göre uzayı ve zamanı algılama şeklimiz nerede bulunduğumuza ve nasıl hareket ettiğimize göre değişir. Eistein, eğer gerçekten haklıysa, belki de Dünya'da zaman buradakinden hızlı ya da yavaş akıyor ve siz şu anda burdakinden bambaşka bir dönemi yaşıyor olabilirsiniz. Belki de bu yüzden bazı insanların ruh ve beden yaşları tutmuyor... 

FRG'de henüz nedenini anlayamadığım ve zamanla çözümleyebileceğime inandığım çok fazla şey var. Bunlar kelimenin tam anlamıyla "şey"ler, zira ben bunları nasıl tanımlayabilceğimi bilmiyorum. 

Bunlardan birisi de, aynalarla kaplanmış yaklaşık 20 metre boyundaki devasa küp. Şimdilik bu küpün sadece etrafında dolaşabiliyorum ve içinde neler olduğunu bilemiyorum. Ama bu dev küple ilk karşılaşmamız bile kendi adıma yaptığım önemli bir keşifti... 

Bu devasa kübü metrelerce öteden ilk olarak gördüğümde, önce onun ne olduğunu anlayamadım. Kocaman parlak bir hediye paketi gibi görünüyordu uzaktan. Sonra ona doğru yaklaşınca üzerinde bazı yansımalar ve etrafında dolanan, hatta içine girip çıkan bazı ruhları gördüm. Bunun bir ayna olduğunu anladım ve devasa kübe daha da yaklaşınca aynada kendi silüetimi görür gibi oldum. Üzerimde omuzlarımı açıkta bırakan, yere kadar uzun, beyaz, dantelli bir elbise vardı. Saçlarımı dağınık bir şekilde toplamıştım ve beyaz çiçekler takmıştım. Ne kadar da güzel görünüyordum, FRG bana yaramış olmalıydı. Fakat devasa kübe yaklaştıkça aynadaki yüzün bana ait olmadığını düşünmeye başladım ve haklıydım da... Üstelik bu yüzün ve hatta vücudun kime ait olduğunu anlamam da çok zamanımı almadı. Ron Discenza'nın muteşem kadınlarından biriydi bu... Güzel ve Masum Fiorella... Dünya'daki evimin salonunda asılı duran bu Ron Discenza reprediksiyonunun bedenine nasıl girdiğim hakkında hiç bir fikrim yoktu... 

O an anladım ki, FRG'de ruhlar dünyadaki bedenlerinin görüntülerinden farklı görüntülere bürünebiliyordu. Buradaki frijit ruhlardan Maria bir kediden, bana sonradan annesi olduğunu söylediği, esmer bir Yunan dilberine dönüştüğünde bunu daha da iyi anladım. Ama daha da ilginç olan şu ki, görüntü ne kadar değişirse değişsin FRG'de bir ruhu tanımakta güçlük çekmiyorsunuz. Görünümü değişse de ruh aynı ruh... Ruh gözü, gerçek gözlerimizden farklı görüyor neticede. 

Maria burada oldukça eski, yani FRG zamanıyla buranın kıdemlilerinden... Oysa Dünya'da evli barklı bir kadın o... Ama evliliğinin beşinci yıl dönümünün ertesi sabahında kendini burada bulmuş. Pek ayrıntı vermese de, ben nasıl olduğunu tahmin edebiliyorum. 

Maria'nın bana söylediğine göre yeterince FRG'de kalabilirsem onun dünyadaki bedenini FRG'den izlemem mümkün olabilirmiş. O benim bedenimi izleyebiliyor, örneğin. Bense şimdilik yalnız kendi bedenimi izleyebilirim. Bazen birlikte oturup Dünya'da benim bedenimin neler yaptığımı izliyoruz ve çoğunlukla da çok komik geliyor bize yaptığım çoğu şey... Dünya'nın ne kadar tuhaf bir yer olduğunu ve nasıl da anlamsız "dünyevi şeylere" takılığımızı buradan izlerken daha da iyi anlayabiliyoruz, zira biliyorsunuz burada duygu yok denecek kadar az. Olaylara dışarıdan ruh gözüyle bakıldığında çoğu şey mantıksız görünüyor. 

FRG aslında bir dönüşüm süreci. Nadasa bırakılmış frijit ruhlar, buradaki ruh eğitimini tamamlayabilirlerse eğer, Dünya'da bedenleriyle buluşup yepyeni bir hayata başlıyorlar ve Maria'nın anlattığına göre-bazı istisnalar olmakla birlikte- buradan bir kere ayrıldıktan sonra da buraya geldiğinizi bir daha hatırlamıyorsunuz. Bu durumda ben Dünya'ya döndüğümde bütün bu yazdıklarım uzayda yok olabilir. 

Kimbilir belki de zaten yoklar... 

Herkese frijit günler dilerim. 

 
Toplam blog
: 42
: 1011
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

1980 'de doğdum. Batı'da küçük bir şehirde büyüdüm. Büyüyünce durduğum yerde duramaz oldum. Kuş o..