Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

Fulya, Mahsun, Alişan, Özcan! Benlen polemiğe girmeyin arkadaşım!

Fulya, Mahsun, Alişan, Özcan! Benlen polemiğe girmeyin arkadaşım!
 

Ne demiş büyükler? Yorumsuz blog balkonsuz eve benzer!

Valla arkadaşlar! Kusura bakmayın ama, kendimi aforoz edilmiş gibi hissediyorum Fulya ve ona gösterdiğiniz ilgi ve alaka sayesinde. Bana karşı bu ne ilgisizlik? Bu ne tembellik? Bu ne nobranlık?

Aaa! Yeter gali!

Kendimizi paralıyoruz burada size yazı yazıcaz diye, şu ilgisizliğe bak allasen! Doğru düzgün bi yorum yapan yok! Zahmet şeyttirip de ‘’Leylaaacığımm..Canımm benim! Canım benim! Seni ben en çok en çok severimmm’’ diye türkü çığırdığınız yok! Varsa yoksa Fulya!

Ay hatun bi de yazmayı becerebilse içim gam yemeyecek, dışımsa ne halt edecekse edecek işte! İki kelimeyi yan yana koyup çıkıyor ortalıklara. Yok düşüncelerim kucağımda kedi misali, yok sfenkslerim sorgu komiseri yazılarla hepimizi oyalıyor! Sonra da kapıyor yorumları! Bize tık yok!

Teşbihin de bir sınırı var değil mi? Teşbihte hata olur! Bal gibi de olur! Fulya her yazısında yapıyor işte teşbihte hataları, sonra da edebi tanımlamalar gibi yutturuyor bize!

Herkesi kandırabilir ama beni kandıramaz! Ben yemem! Türk Dil Kurumu’ndan üstatları da çağırıp, bir değerlendirme yapmalarını rica edecek ve rapor tutturacağım hakkında!

Buradan açık açık sesleniyorum kendisine:

Fulya, Mahsun, Alişan, Özcan! Benlen polemiğe girmeyin arkadaşım! Bir kere ben edebimle oturmuş, edebi yazılarımı kaleme alıyorum burda, tamam mııı?!. Uğraşamam sizinle! Hem ben ööle iki satır yazıyla da yetinmiyorum bak! Oturdum mu sayfalar dolusu yazıyorum burada! İki satır yazı yazıyosun, başımıza da edebiyatçı kesiliyosun! Biz üç katı yazarak senin aldığın yorumların beşte biri değil, onda birini alamıyoruz! Emeğe biraz saygı lütfen! Lütfen dedim!

Zaten Haşimce arkadaşımız da yazmıştı bazılarının laylon olduğunu! Bana kalırsa sen bütün yorumları kendin kendine yolluyorsun! İşte buradan blog dedektifi olaraktan açıklıyorum! Fulya’ya yorum yapmış gibi görünen bütün yazarlar aslında Fulya’nın değişik isimlerle girdiği laylon yazarlardır! Ve editörya kendisine laylon fatura kesmektedir ‘’En çok yorum-mesaj alanlar’’ listesinde!

Ben şu bloga katıldım katılalı tek bi listeye bilem giremedim yav! İlaç için bi tane bile listeye girmez mi insan? Giremedim işte! Sağolsun Ümit Culduz! Bi tek onun listede çarptı kendi adım gözüme! Aksi halde, girdiğim terkedilmişlik bınalımından ötürü, blog sitesinin en üst katından atmayı planlamaktaydım kendimi de canımı bağışladı bana!

Allah razı olsun kendisinden! Büyük adam canım! Oturmuş, kafa yormuş ve farkında olmadan, canımı bana bağışlayarak sevapların en büyüğüne imza atmış! Artık bu sevapla cennete gideceğinden eminim!

Neyse yaa! Bu kadar çirkeflik yeter! (Bu kadar çirkefliğin, çamur atmanın ve polemik yaratmanın üzerine yeteri kadar yorum alırım herhalde! Hatta belki de beni yorum manyağı yapar sevgili okuyucularım.)

Bakınız sevgili okuyucularım! Fulya ilgili şimdiye değin okuduğunuz bütün cümlelerim, haset-fesat-fitne-fücur dörtlemesinin etkisiyle kurulmuş cümlelerdir! Kız hakikaten iyi! Hatta üzülerek söylemek zorundayım ki; çok iyi! (Buradaki üzüntüm haksızlığımı kabullenmek zorunda olduğumun üzüntüsüdür efenim, Fulya’nın iyi yazıyor olmasından kaynaklanan bir üzüntü değildir)

Tek bi amacım vardı; polemik yaratmak ve yorumları kapmak! Hani Tv deki reytingler misali! Anladınız siz onu!

Yakında bu gidişle Fulya için bir fan klüp kurulacağı kesin! Ben de bu fan klüp kurulmadan, fanatiklerince saldırıya uğrama ihtimali olmadan önce saldırımı gerçekleştireyim istedim!

Bu günlerde biraz bınalımdayım da üzerinize afiyet! İlgiye ihtiyacım vardı! Ben de bu ilgiyi, sitemizin en gözde yazarlarından birine saldırarak çekebilirdim ki; nihayetinde aldığım yorumlar gösterecektir zamanın kavga tekniğiyle reyting kapma yarışındaki mücadelemin doğruluğunu! (Son yazdığım cümleyi fazla anlamaya çalışmayınız, yazarken ben de zorlandığıma göre var bi gariplik)

Buradan Fulya’ya (yazılarını çoook büyük bir lezzetle okuduğum canım arkadaşıma) saygılarımı sunuyor ve her ikimize de bol yorumlu günler diliyorum efenim.

Her ne kadar sürç-i lisan ettiysek affola..

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..