Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '12

 
Kategori
Söyleşi
 

Fulya Yadsıman'la söyleşi

Fulya Yadsıman'la söyleşi
 

Fulya Yadsıman ile söyleşi


Pırıl – pırıl bir genç kız.

Çok güzel, çok becerikli, çok çalışkan…

Güler yüzü ve sıcak enerjisi ile onu tanıyanlara ilk andan itibaren yakınlık hissettiriyor.

Fulya Yadsıman’ı sizler için biraz daha tanımak istedim.

                                                    

“Fulya çok iyi bir sunucusun. Bize kendini anlatabilir misin?”

 

·         Tabi büyük bir zevkle… Ben dizilerde oynayarak başladım. Sonra televizyon Program sunuculuğuna geçtim…

 

“Hangi dizilerde oynadın?”

 

·         TRT 1 çocuk karakteri suçlu kim adlı yapımda,

·         TRT 1 Gazanfer Özcan (hüsnü bey amca) 4 yıl Aynur ve Sıdıka karakteri ikiz kız kardeşleri canlandırdım.

·         İbrahim Erkal; Canısı dizisi,

·         Gözlerinde son gece (Türkan Şoray) ümran karakteri,

·         Kalbimi kıra - kıra (Muazzez Ersoy) Aynur karakteri,

·         Arka sokaklar dizisi(Ferda karakteri)  2 yıl…

 

Halen TR 1 Hayatın Renkleri program sunucusuyum.

“Sizin birde folklor sevdanız var değil mi?”

Olmaz mı? Hem de nasıl bir sevda, anlatamam size. Ben aynı zamanda; Halk oyunları eğitmeniyim.

“Çok güzel. Dans etmesini seviyorsunuz.”

Evet. Latin dansları da benim zevk alarak yaptığım danslardır.

“Sizin dizi ve TV sunuculuğunun yanında da yaptığınız başka işler var.”

Haklısınız. Ben birçok yerlerde de görev alıyorum.

“Nereler?”

 

·         Eğitim ve Seminerlerinde,

·         Merkez Komutanlığındaki davetlerde sunum,

·         Eğitim yararına yapılan Panel & Seminerde Tekirdağ’da sunum,

·         Sahne sanatları sunumları…

 

“Reklam filminizde var.”

Evet. Merinos halıları reklamında da oynamıştım.

Bu kadar genç yaşta birçok güzellik yapmışsınız. Başarılarınızın devamını diliyorum.

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....