Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '10

 
Kategori
Futbol
 

Futbol :)

Futbol! Türkiye'de en çok kabul gören ve bence her ne kadar sahadaki 22 kişi bir top peşinde diye düşünülse de zekanın, ekonominin merkezi olarak gördüğüm en baş spor :) Peki gelelim Türkiye'de futbol nasıldır? Türkiye de futbol eğlenceli , karışık ama herşeye rağmen tam bi stres atım mekanizmasıdır, gerçi bunu her ne kadar şu son günlerde bir Galatasaraylı olarak söyleyemesemde yinede bu fikrimde ısrarcıyıdım. Futbolumuzun geldiği konuma baktığımda genç bir izleyici olarak üzülüyorum. Ne yazık ki hep hatırlıyacağım gençlik dönemlerimde Galatasaraylı olarak övüneceğim başarılar göremiyorum. Bunun yanında hiç bir takımımızda da bir ilerleme göremiyorum. Eskiden şampiyonlar liginden söz edip muhabbetini az da olsa çeviriyorduk, şimdiler de ligde bile umut dolu bir tablo göremiyorum. En çok da merak ettiğim futbolcu alımlarında neye dikkat ediliyor. Basit bir izleyici mantığıyla düşündüğüm de bir futbolcu alınırken maliyetinin bütçeme uygun olmasının, benim kulübüme ve ülkeme uyum sağlamasının ve takıma vereceklerinin göz önünde bulundurulmasının önemini ben düşünürken nasıl oluyor da Türkiye'de işinde isim yapmış toplum güveniyle bulunduğu konuma getirlmiş insanlar bunu düşünemiyor. Ve en önemlisi futbolcular çok paralar verilip getirilirken ve sonra birbir giderken 3 yılda sayamadığımız kadar teknik direktör değiştirilirken insanlar bir yerlerde yanlış yaptıklarını kabul etmiyorlar.. Genç bir futbol izleyicisi ve fanatik bir Galatasaraylı olarak ne denmeli artık bilmiyorum. Belki de söylenecek tek şey bizim futbol da devrim yapacak genç futbolculardan çok iyi yöneticilere ihtiyacımız var...

 
Toplam blog
: 16
: 508
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

1991 Malatya doğumluyum. Fatih Vatan lisesi mezunuyum. Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölüm..