Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Futbol; sevgi olmalıdır, dostluk olmalıdır.

Futbol; sevgi olmalıdır, dostluk olmalıdır.
 

Yazıyı desteklemek için koyduğum fotoğrafa bir bakmanızı istiyorum... Burada anlatmak istediğimi bu fotoğraftan daha iyi anlatacak başka bir fotoğraf şudur: Liglerde bulunan 18 takımın formalarını giymiş 18 güler yüzlü ve GENÇ insanımızın omuz omuza çektirdikleri bir fotoğraf... 

Çok şey mi istiyorum? 

Bence hayır... 

Ne zaman ki futbolun bir spor olduğunu kabul ederiz, o zaman bakış açımız tamamen değişir ve bir şölen şeklinde maçlarımızı bir arada seyrederek dünyaya örnek oluruz inşallah... 

Örneğini ailemden vermek istiyorum... 

Ben ve küçük kızım Trabzonspor'luyuz.. 

Büyük kızım Fenerbahçe'li... 

Eşim Beşiktaş'lı... 

İki kardeşim Trabzonspor'lu ... 

Bir erkek kardeşim Fenerbahçeli ve... 

En küçük erkek kardeşim Galatasaray'lı... 

Türkiye'nin genel mozaiğinin de bu şekilde olduğuna inanıyorum... 

Ne olur futbol aşkımızı terörize etmeyelim... 

Ülkemizin futboluna kıymayalım... 

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..