Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '06

     
    Kategori
    Futbol
     

    Futbol programlarını izlemeyelim!

    Pazar gecesi, TRTINT'te de yayinlandigini bilmedigim icin, zap yaparken denk geldigimde cok sevindim "Stadyum" programini gorunce. Yazilarini surekli okudugum uc kose yazarini (Omer Urundul, Bilgin Gokberk ve Mehmet Demirkol) birarada gorunce ne kadar mutlu oldugumu anlatmam.

    Ne var ki, programi 2-3 saat seyrettikten sonra, ayni kare icinde biraraya gelebilecek en degerli 3 spor yazarinin sohbeti bile, Turkiye'de futbolun ne kadar asagi duzeyde olduguna inandirdi beni bir kere daha. Yorumcular ne kadar bilgi dolu olsalar, yorumlarini ustalikla yansitabilseler bile, yaptiklari yorumun kaynaginin (Turkiye Super (!) Ligi) kalitesizligi, maalesef yorumculara da yansiyordu.

    Bu programdan cikarimim, her zaman rating rekorlari kiran bu programlari ve Turkiye Super (!) Ligi'ni izlememem gerektigiydi. Ancak, bu kisisel girisimimin bir faydasi olamayacagi icin bunu paylasmayi deneyeyim dedim. Bu yaziyi (umarim) okuyacaklardan ricam, futbol programlarini (canli yayinlar dahil) izlememeleri, boylelikle geliri dusecek Turkiye Super (!) Ligi kluplerini bir sekilde oynadiklari oyunun kalitesini yukseltmeye zorlamalari.

    Belki dusuncem yanlistir, ancak bence su anda butun klupler, basta Istanbul klupleri olmak uzere, nasilolsa canli yayin ve stad gelirlerim yeterli diyerek oynadiklari oyunu iyilestirme geregi gormemekte, bizleri 70 ve 80'li yillardaki yerli arabalara binmek zorunda kaldigimiz gibi, 70 ve 80'li yillarda kalan futbol kalitesine mecbur birakmaktadirlar.

    Saygilarimla

     
    Toplam blog
    : 1
    : 446
    Kayıt tarihi
    : 25.08.06
     
     

    Bursa'da doğdum, İstanbul'da okudum ve çalıştım, şimdi de Almanya'da yaşıyorum. 5 senedir buradayım ..