Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Futboldan soğudum...

Futboldan soğudum...
 

Düşünüyorum....


Her sabah, gözümü açtığımda acaba bugün neyle karşılaşacağız diye uyanmaya çalışıyorum… Futbolun içinde bulunduğu kaos malum… Hatta ülkenin içinde bulunduğu durumda... Ne izlediğim maçtan ne de yaptırdığım antrenmanlardan keyif alıyorum… Cumhurbaşkanımız dedi ya "futboldan soğudum" diye sanırım bende öyleyim… Derbiyi bile izlemedim… Vaziyet o kadar ciddi yani… Neyse ki yeryüzünde Barcelona diye bir takım varda futboldan tamamen kopmama engel oluyor.

Bu sürecin uzamasında herkesi suçlu görüyorum…

Siyasetçileri, bürokratları, futbolun yöneticilerini, kulüpleri…

Herkes bu durumdan, nasıl bir menfaat sağlarımın derdinde. Sağlayanlarda var açıkçası. Kör olmayan herkes görebilir. Dillendirmek kolay değil tabi... Çıkar odaklarını karşınızda buluverirsiniz anında.

Olayların bütününe baktığımızda, aslında "Futbol" sanki yapılmak istenen bazı manevraların kılıfı olmuş gibi duruyor. Bunu anlamak zor değil ama dedim ya işte konuşmak ve ispatlamak yürek işi… Çanakçılar ve yandaşlar o kadar çok ki!... Nasıl anlatacaksın? Bir anda hain damgası yemek var işin ucunda. 

Bu işlerin içinden zor çıkarız. Futbolumuz çok geri gidecek çok… Zor günler hatta zor yıllar bekliyor bizleri… Futbolseverlere Allah sabır versin… Öyle bir durum ki, belki bir kısım taraftarlar mutlu olurken ileride olabilecekleri düşünemeyecekler…Taraftarları kulüp bazında geçici başarılar ve havalı galibiyetler mutlu edecek elbette… Ama hepsi o....

Neyse uzun aradan sonra keyifsiz bir yazı ile dönmek istemezdim ama idare edin.

Önümüzdeki günlerde daha eğlenceli yazılarda buluşmak ümidiyle... 

 
Toplam blog
: 3
: 552
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

1970 Kocaeli doğumluyum. Uzun yıllardır Yalova'da ikamet ediyorum. İlk, orta ve lise öğrenimimi Y..