Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
Futbol
 

Futbolmuzda tehlike çanları

Futbolmuzda tehlike çanları
 

http://skorer.milliyet.com.


Dijital ekranda maç seyretmek ömrümün güzel anları.

Son zamanlarda “bugünleri de gördük” diye, keyif çatmak istiyorum ama hevesim, sevincim her seferinde kursağıma kalıyor.

Ham armut gibi boğazıma tıkanıyor futbolumuz.

Akşam M.P.Antalyaspor Trabzonspor maçını o geçmeyen hevesimle seyretmeye koyuldum.

Aney.. Biri ligin zirvesinde, diğeri futbolda marka iki takım…

İnanılır gibi değil.

Yemin ediyorum mahalle takımları bu kadar acemilik yapmaz.

Arkadaşıma, ikide bir sahanın dörtte birine çullanmış acemi çocukları gösteriyorum. Fıttıracağım.

Yahu bu nasıl futbol?

Bu nasıl süper lig?

Bunun neresi süper?

Bir Allahın kulu o bomboş Beykoz çayırlarında dolaşmıyor. Bir kontra topla kaleci ile karşı karşıya kalmamak imkansız ama, ne futbolcular, nede teknik adamlar o boş alanları görmüyor, göremiyor, akıl edemiyor, nefesleri yetmiyor.

Para var, tesis var, sıcak aş var, yürekler olmuş taş, futbolda baş yok baş!..

Ulen, ben köyümün çocuklarını bir hafta allahına yedirip içireyim, semirteyim, şu yarı şaşı hocaların ve futbolcuların takımlarının alayını yerle bir ederim!

Benim boğazıma tıkanan futbol armutlarını yiyemeyen futbol ayılarına bir ders vereyim de görsünler gününü…

Sen 9. dakikada bir şans golü bul, doksan dakika kendi sahandan birkaç kez çık, sonra da maçı kazan… Hava alırsın kardeşim.

Diğeri de sans topu gibi dönen dubaralardan iki tane yakaldı yan geldi yattı, 2-1…

Beyler, futbolumuzda tehlike çanları öyle aralıklarla değil, hiç durmadan çalıyor.

Sahada futbol değil birdirbir oynanıyor. İkidir iki oynanınca seyredecek futbol meraklısı bulamayacaksınız.

Yerli hoca, yerli hoca/ bunlara lazım yabancı koca!...

Ben anlamam. Ben cahilim ama, aptal değilim!..

Sevgi ve saygılarımla..

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..