Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

G'öz

G'öz
 

Foto;Harold Davis ______________________________________________________________________________________________


Ve cealnâ mine'l-mâi külle şey'in hayy "
(Ve her canlı şeyi sudan yarattık)

Eskiden her sokakta koca çınarların altında bir çeşme
Meydanlarda her cephede çeşme musluğu vardı
Sular gürül gürül soğuk soğuk akardı
Başında soluklanır serinler
Ve dinlenirdik
O günlerde herkes herkese daha yakındı
Herkes herkesi can kulağınla hissederdi

Nerde iki gözüm çeşme şimdi
Anadolu Kavağına tırmanan dostluklar 
Avuçlarımın arasında can çekişiyor -  sanki kanlı-
Küçük plastik bardaklarda  (ılınmış) su satılıyor
Ve üstünde son kullanım tarihi yazıyor.
Bugünlerde herkes herkese kutuplar kadar uzak
Herkes herkesten dalgacı ve yabancı

“Çıktım kalbimin kuyusundan
 GÖKYÜZÜMÜ GÖRDÜM.."
Depderin - bitimsiz- yalnızlıklar deniz..
Okyanus, bari sen yanıltmasaydın beni
Öteledim sevdayı ötelendim durdum
Hadi NİL yalancı,
“ Yanılıyorsun” de!

1000 yıllık çiçekli hüznüm

Nil Alaz

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..