Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

G/Özle Beni İstanbul

G/Özle Beni İstanbul
 

Alıntı.


Nasıl gözler bıraktın ardın sıra bil yeter

Tuzak yüzlü dur/aktın! damlan eyvah sil yeter

Ne çok imtihan geçip can denenmiş yokluğun!

Tek diye seni seçip yaş inenmiş çokluğun

Sev demiştim bir parça gözle beni İstanbul!

 

Ben gözümle görmedin sen dendiğin ağrımı

Canında can dürmedin aşk sindiğin bağrımı

Yok mu kamilce yetkin? Bazen döverdin hiçten

Geçer mi gönle etkin? Yalan severdin içten

Sev demiştim bir parça izle beni İstanbul!

 

Kurşuni bir gecenin sen koynuyum ağ diye

Kahrettiğim hecenin dar boynuyum boğ diye

Adın geçer binlerce dua gibi dilimden

Tesbih çektim inlerce aczin dibi halimden

Sev demiştim bir parça gizle beni İstanbul!

 

Aczim çağrımın sesi el vermiyor nedende

Kader duyurmaz esi hal sermiyor gidende

Dağlar korunu salmış Anka nar yakar gizim

Yön yare bakıp kalmış sızın pir, yıkar dizim

Sev demiştim bir parça sözle beni İstanbul!

 

Bu denli mi kaçılır okla yayın arası?

Zerkin hüzne açılır saçtın ayın karası!

İşgal mi zorlu bölgen kurakdan toprak mısın?

Düşmüyor şehre gölgen ırakdan yaprak mısın?

Sev demiştim bir parça özle beni İstanbul!

 

Gülsen Tunçkal

 

http://www.edebiyatdefteri.com/g-ozle-beni-istanbul-86882-1-siiri/

  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..