Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Gadanalıyım başkanım! (oy tacirleri)

Gadanalıyım başkanım! (oy tacirleri)
 

O gün her zamankinden daha kalabalıktı kahvenin önü.
Konuşmaları bir kamyonetin patlak eksozundan gelen gürültüyle kesildi aniden.
Merakla beklenen hörmetkar kişi nihayet gelmişti!
Kalabalığa yaklaşırken gürledi adeta!
Hepinize merabayın!
Çayınız çorbanız yok mu?
Olmamı hiç dedi kahveci, iskemlenin üzerini koluyla silerken.
Buyur otur şöyle, guşburnu içen mi?
Boyalı su mu içirecen lan bana?
Gayfe ver.
Nesgayfemi olsun?
Ben gavurmuyum lan?
Türk gayfesi kaynat.

Tangır tungur içim dışıma çıktı yav!

Arabaya lpg midir nedir taktırmışlar tüp kokusundan başım ağrıdı, bi sigara yaksam havaya uçardık valla!

At ile geleyim, siz arkamdan gelin dedim sana yakışmaz başkanım dedi yalakalar.

Kamyonetin arkası ağzına kadar doldu diye yılıştı şoför, hepsi aç'mış yav bunların.

Bu kadarı daha geride kaldı.

Neyse herkes biliyomu işi?

Anlattım ama bide sen annat başkanım.

Üç beş ay iyi yaşayacanız, kursağınız sıcak çorba görecek dedim.

Köy köy dolaşacağız, sadece el şaklatacaksınız dedim.

Peki kontrol ettinmi ellerini?

Etmezmiyim, hepsi de nasırlı!

Ne de şaplar beee!

Ama maaş ne kadar diye soruyorlar, onu pek anlamadım.

Ne maaşı lan diye oradakileri haşladı parti yetkilisi!

İşine gelen gelsin, gelmeyen de evinde garısının yayığını sallasın.

Ayrılın çabuk şöyle, giden gitmeyen belli olsun!

Araba hepinizi almaz zaten.

Makarna bulgur neyinize yetmiyor lan?

Yeşilkart da verecez dedik.

Öteki parti onu da vermiyor!

Araba hareket ettiğinde geride kalanlar koşarak kamyonetin tamponuna binmeye çalışıyorlardı.

Boynu bükük geri dönenler ise çok üzgündüler.

Ne iş olsa yapacaklardı oysa!

Dağ'a uzanan kıvrımlı yollarda can çekişen kamyonet akşama doğru bir düzlükte durdu.

Atlayın aşşa diye emir verdi parti yetkilisi.

Başkan adayımız gelecek, gonuşma yapacak az sonra.....

Omuzlarınıza alacaksınız ve gadanalıyım diyeceksiniz hep bir ağızdan!!

Yeşil kartlarınız, mühür yetkisini aldıktan sonra haaaa!

Gadanalıyım başkanım, senin işin garanti!

En büyyük ..........!!



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..