Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Modacılar
 

Galatamoda – Körler sağırlar birbirini ağırlar

Galatamoda – Körler sağırlar birbirini ağırlar
 

Bahar Korçan, Simay Bülbül, Özgür Masur vesaire vesaire hep aynı isimler. Tamam bazıları başarılı tasarımcı olabilir, bazıları copy-paste olabilir ama neden hep aynı isim kısırdöngüsünden çıkamadı bu Galatamoda? Zaten çıkamayacaksa neden böyle bir etkinlik sürekli yapılıyor? Kimin ne işine yarıyor?

Açıkçası ne zaman gitsem ne giyilecek kıyafet bulabiliyorum ne de “ay çok ucuza satıyoruz” diyen tasarımcıların ucuzluğunu görebiliyorum. Tam anlamıyla körler sağırlar birbirini ağırlar.

Bütün tv programlarında aynı tasarımcılar, yok İdil Tarzi, yok Özlem Süer, yok Bahar Korçan ama iki elin 10 parmağını geçmez isimler. Bu isimler kendilerini markalaştırıp, zenginleştirmekten başka bir şey yapmıyor. Ne biçim bir moda anlayışıdır bu anlamadım. Ne yeni gelenlere yer açılıyor, ne de var olanlar kendini geliştiriyor.

Sonra bir de İstanbul Fashion Days’i uydurdular, hadi gene aynı tasarımcıları burada izledik. Kabus mudur bu? Moda bu 10 kişi tarafından sahiplenilmemeli! Ben bu konudan çok rahatsızım. En azından kesin olan şu ki bu geçkin tasarımcılarla İstanbul moda merkezi falan olmaz.
 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..