Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

27 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray - Eskişehirspor 1-1

Galatasaray - Eskişehirspor 1-1
 

Galatasaray - Eskişehirspor Fotoğraf: Milliyet


GALATASARAY - ESKİŞEHİRSPOR Maç Geneli:

Lig'in 7. haftasına kalbim nasıl dayanacak derken, beklenen gün geldi ve Galatasaray Eskişehirspor'u bugün evinde, Alisamiyen'de ağırladı..

Efendim. Ben Cimbom'un ezeli taraftarıyım, diğer yandan da Eskişehirspor'un gönüllüsüyüm.. Bugün benim için çok zor bir gündü..

Şu yensin bu yensin bile diyemedim.. Sadece iyi oynayan yani hak eden takım kazansın diyebildim.. Ve iki takım da maçı 1 - 1 berabere bitirdi..

Kimse kusura bakmasın ben kendi adıma sonuçtan memnunum.. Kardeş kardeş berabere kaldılar..

Konuk takım karşılaşmayı tribünde kendilerine ayrılan bölümden izlediler ve yaptıkları tezahüratlarla da her zamanki gibi takımlarını gururla desteklediler.

Bu arada geçen yıl bir trafik kazasında kaybettiğimiz Galatasaray tribünlerinin taraftar grubu UltrAslan'ın genel koordinatörü Alpaslan Dikmen, (Allah rahmet eylesin) kabri başında dualarla, maçta da Galatasaray taraftarları tarafından özel olarak hazırlanan pankartlarla saygı ve sevgiyle anıldı..

Maçtan önce bir grup kendini bilmez Galatasaray'lı taraftarın, Eskişehirspor takımını stada getirmek için bekleyen otobüse taşlarla sopalarla saldırması affedilecek gibi değil.

Buradan o kişileri tek tek kınıyorum...

Ve elinize terbiyesizlikten başka ne geçti diye soruyorum?

Evet. Galatasaray: 1 Eskişehirspor: 1 Benim spor yorumumdan başka ne bekliyordunuz ki?


''Melekler yüreğinizden öpsün''


Ben Sabiha Rana





<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/09/27/fft16_mf383025.Jpeg">

Milliyet Spor

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..