Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray Steaua Bükreş maçı

Galatasaray  Steaua Bükreş maçı
 

Bu gün akşam Galatasaray'ın Steaua Bükreş’le maçı var. Bu maçta teknik direktör skıbbenin açıklamaları biraz kafa karıştırıcı cinstendi. Biz bu kadro ile turu geçeriz derken. Maçı geçeriz diyemiyordu. Ama ona da hak vermek lazım, elinde o kadar sakat var. Gol yollarında çok etkisizler. Hele birde takımı böyle umutsuzluk kapladı ise gerçekten işleri kötü. Ben bu gün Fenerbahçeli olmama rağmen inanın Galatasaray in turu geçmesini canı gönülden en az Fenerbahçe'nin geçmesi kadar istiyorum. Tek Galatasaray değil beşiktaşın'da geçmesini istiyorum. Çünkü bunlarda ülke kazanacak Türkler kazansın sorun yok. Ama dediğim gibi ben bu maçtan umutlu değilim inşallah yener inşallah geçer ilk maçta galibiyet alır ama ben pek sanmıyorum. Skıbbe ayrıca turu romanya'da alırız gibi düşünceside var, şunu bilsin ki eğer burada galibiyet alamazsa turu unutsun. Ne kadar iyi bir kadrosu olursa olsun burada kendi evinde yenemezsen diğer maçta iyice moral bozukluğu ayrıca onlara gelen güven işi çok mu çok zora sokar. Ama yinede ben bu kötü sonucu düşünmek istemiyorum. İnşallah akşam Fenerbahçe de Galasaray da turu atlamak için iyi sonuçlar alacak ikisi de diğer maça rahat gidecek. Ben Galatasaray için bunu düşünmek istiyorum ama biraz zor. Hiç değilse maç berabere bitsin de şansınız devam etsin. Hadi neyse Galatarsay'a başarılar dilerim. Allah yardımcıları olsun… (fenerli dostunuz)

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..