Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray'a bu hafta sürprizimiz var

Galatasaray'a bu hafta sürprizimiz var
 

Bu hafta yine bir Galatasaray-Fenerbahçe maçına tanık olacağız.
Cumartesi günü saat 19.00’da.

Kim kazanır?

Şu anda herkesin diline pelesenk olmuş bir soru.
Gerçi ben her zaman olağanüstü bir sürpriz olmadığı takdirde Galatasaray maçlarını Fenerbahçe açısından çantada keklik maçlar olarak nitelerim.
Nitekim geçen sene Fenerbahçe’nin kupada Galatasaray’a elenmesi ve ligin son haftalarında Galatasaray’a 1-0 yenilmesi de tümü ile metazori sonuçlar olmuştu.
Kupada nasıl elendiğimiz hafızalarımızda.
Ligde ise Galatasaray’a hakkı ile yenildik, lakin zoraki tek gol atmışlardı.

Biliyorsunuz bu sezonun ilk yarısında Galatasaray’a geçen senenin karşılığını fazlası ile verdik ve 4-1 gibi farklı bir skorla evlerine uğurladık Galatasaray’ı.

Bu hafta oynanacak maç ne tür bir skorla sonuçlanır?
Doğrusunu isterseniz Galatasaray’lı dostum Ömer (Homeros) Bey skor tahmini istedi ve bende tahminde bulundum ve Ömer Bey benim tahminimi bir nebze olsun alaya almış gibi.
Alsın bakalım.
Ben maçın skorunu 0-5 olarak Fenerbahçe lehine sonuçlanacak demişim.
Garip bir durumda yok ortada.
Son yıllarda bu tip skorları az elde etmedik Galatasaray’a karşı.
Bu haftada muhtemelen bu denli farklı bir skorla sahadan ayrılacağımıza inanıyorum.
Galatasaraylı arkadaşlar bozulsa da maalesef durum bu.

Biz Fenerbahçelilerin en keyifli maçları her zaman için Galatasaray maçları oluyor.
Genellikle galip gelen taraf olduğumuz için e haliyle keyif almış oluyoruz ve her sezon öncesi çantada keklik üç puan gözü ile bakıyoruz Galatasaray maçlarına.

Fenerbahçe’nin bu hafta hücum ağırlıklı bir oyunu tercih edeceğini düşünüyorum.
Alex , Semih ikilisi yan yana oynayınca Fenerbahçe’nin pozisyon sayısında artış oluyor.
Şayet Guiza tercih edilirse forvette, Fenerbahçe için pek de hayra alamet bir durum çıkmaz ortaya.
Guiza harcadığı toplarla ve etkisiz oyunu ile Fenerbahçe’nin başına musallat olmuş bir karabasan gibi geliyor bana.
Kesinlikle oynamamalı.
Şayet Aragones iyi bir Teknik Direktör ise Guiza’yı ilk on birde sahaya sürmez.
Sürerse kendi başını da yer, Guiza’nın başını da yer, Fenerbahçe’nin başını da yer.

Fenerbahçe’nin handikapı Edu’nun sakatlığı.
Edu’suz bir defans topu oyuna sokma hususunda pek fazla becerikli olamıyor ama Önder’in Edu’nun yokluğunu kimi bazı hususlar dışında aratmayacağını düşünüyorum.

Cumartesi günü David, Alex ve Semih gününde olursa Galatasaray’ın 5 fark yemesi içten bile değil.

Galatasaray’da ise tek çekindiğim futbolcu Milan Baroş.
Lincoln ve Arda ise Fenerbahçe’nin başını ağrıtabilecek futbolcular değil.

Bekleyelim bakalım Cumartesi gününü, ak koyun kara koyun belli olur.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..