Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '10

 
Kategori
Spor
 

Galatasaray Bitti!

Galatasaray Bitti!
 

Resim: sabah.com.tr


Galatasaray artık bitmiştir. Bu takım bu maçı da kazanamayacaksa hangi maçı kazanabilir ki? Erken dakikalarda gelen golün de etkisiyle defansa çekilen Beşiktaş karşısında bulunan onca pozisyon gole dönüşmeyecekse hangi maçta gol atılacak?

Pino bu pozisyonları gole çeviremeyecekse, Kewell altı pastan gol kaçıracaksa, Elano ruh gibi dolanmaya devam edecekse Hagi daha ne yapabilir ki. Sahaya çıkıp oynayacak hali yok ya…

Bu takımı bu hale getirenler hala utanmıyorsa, milyonlarca lirayı vasıfsız futbolculara verenler yerin dibine girmiyorsa, takımın rezil haline rağmen tribünlere gelen binlerce fedakar ve cefakar taraftardan utanması gerekenler hala utanmadıysa daha ne diyelim…

İnanın ben ekran başında utandım. İlk yarı bittiğinde gülüyordum. Ağlanacak halimize gülüyordum. Ağlaması gerekenler ağlamadığı için gülüyordum. İkinci yarıda TV’nin sesini kıstım. Sadece görüntü vardı. Tıpkı Galatasaray gibi. Görüntü var ses yok. Pozisyon var gol yok.

Vay efendim filanca oynasaydı da, falanca oynamasaydı; hay efendim Ali o penaltıyı yapmasaydı da hatta orada oynamasaydı; huy efendim orta saha ileriye destek verseydi de forvet yalnız kakmasaydı; say efendim hakem penaltımızı verseydi de bilmem ne etseydi de, falandı da filandı da… Bir sürü bahane bulabiliriz. Çok kolay. Ama ruhu gitmiş bir takım daha hangi bahanelere sığınacak? Kaç tane daha bahanemiz olacak, nur topu gibi de değil üstelik.

Evet Hagi taktiksel yanlışlığa imza atmış olabilir, yanlış tertiple sahaya çıkılmış olabilir, oyuncu değişiklikleri zamanında ve doğru yapılmamış olabilir. Sahadaki futbolcuların azıcık kendilerini sıkması gerekmiyor mu? Taraftarına azıcık saygılı olmaları gerekmiyor mu? Binlerce insanı mağdur etmekten utanmaları gerekmiyor mu?

O formayı giyenlerin artık akıllarını başlarına alması için daha ne olması gerekiyor. Seyirci sahaya mı insin. Bunu mu bekliyorsunuz?

Ben bir Galatasaraylı olarak yönetimi ve futbolcuları protesto ediyorum. Bu tabloda suçu en az olan Hagi’nin de aklını başına almasını, kendini daha fazla yıpratmadan içi kan ağlayarak da olsa takımı bırakmasını tavsiye ediyorum. Bu gidişle ne İsa’ya yaranabilecek, ne de Musa’ya…

Sevgi, hürmet ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..